ADABIYOT FANI DASTURI VA DARSLIKLARIDAGI YANGILIKLAR
![A DA B I YOT FA N I DA S T U R I VA
DA R S L I K L A R I DAG I YA N G I L I K L A R](/data/documents/19e53abb-edcb-401e-a0ba-b210737ed136/page_1.png)
![DASTURDAGI YANGILIKLAR
ANIQ, O‘LCHASA
BO‘LADIGAN TA’LIMIY
MAQSADLAR SPIRALSIMON YONDASHUV HOZIRGI ZAMON
O‘QUVCHILARINING
QIZIQISHLARIGA MOS ASARLAR](/data/documents/19e53abb-edcb-401e-a0ba-b210737ed136/page_2.png)
![ANIQ, O‘LCHASA BO‘LADIGAN
TA’LIMIY MAQSADLAR
- badiiy matnning g‘oyasini tushunadi va unga
munosabat bildiradi
- asarning qurilishiga munosabat bildiradi
- asarda qo‘llanilgan badiiy tasvir va ifoda
vositalarini, shuningdek, matnning lingvistik
xususiyatlarini tahlil qiladi hamda ularning o
‘quvchiga ta’sirini tushuntirib beradi
- asardagi obrazlarni tahlil qiladi va ularga baho
beradi](/data/documents/19e53abb-edcb-401e-a0ba-b210737ed136/page_3.png)
![SPIRALSIMON YONDASHUV](/data/documents/19e53abb-edcb-401e-a0ba-b210737ed136/page_4.png)
![HOZIRGI ZAMON
O‘QUVCHILARINING
QIZIQISHLARIGA MOS ASARLAR
- o‘zbek va jahon adabiyotidagi “kanon”
darajasidagi asarlar (Navoiy, Qodiriy, Cho‘lpon,
Shekspir, Servantes, Xeminguey, …)
- yangi asarlar](/data/documents/19e53abb-edcb-401e-a0ba-b210737ed136/page_5.png)
![DARSLIKLARDAGI
YANGILIKLAR
O‘QUVCHI VA
MATN DIALOGI MATN BILAN UCH
BOSQICHDA
ISHLASH JUFT / GURUH BO‘LIB
ISHLASH, LOYIHALAR](/data/documents/19e53abb-edcb-401e-a0ba-b210737ed136/page_6.png)
![MATN BILAN UCH BOSQICHDA
ISHLASH](/data/documents/19e53abb-edcb-401e-a0ba-b210737ed136/page_7.png)
![MATN BILAN UCH BOSQICHDA
ISHLASH](/data/documents/19e53abb-edcb-401e-a0ba-b210737ed136/page_8.png)
![MATN BILAN UCH BOSQICHDA
ISHLASH](/data/documents/19e53abb-edcb-401e-a0ba-b210737ed136/page_9.png)
![MATN BILAN UCH BOSQICHDA
ISHLASH](/data/documents/19e53abb-edcb-401e-a0ba-b210737ed136/page_10.png)
![MATN BILAN UCH BOSQICHDA
ISHLASH](/data/documents/19e53abb-edcb-401e-a0ba-b210737ed136/page_11.png)
![MATN BILAN UCH BOSQICHDA
ISHLASH](/data/documents/19e53abb-edcb-401e-a0ba-b210737ed136/page_12.png)
![XXI ASR KO‘NIKMALARI
INTEGRATSIYASI](/data/documents/19e53abb-edcb-401e-a0ba-b210737ed136/page_13.png)
![XXI ASR KO‘NIKMALARI
INTEGRATSIYASI](/data/documents/19e53abb-edcb-401e-a0ba-b210737ed136/page_14.png)
![FANLARARO INTEGRATSIYA](/data/documents/19e53abb-edcb-401e-a0ba-b210737ed136/page_15.png)
A DA B I YOT FA N I DA S T U R I VA DA R S L I K L A R I DAG I YA N G I L I K L A R
DASTURDAGI YANGILIKLAR ANIQ, O‘LCHASA BO‘LADIGAN TA’LIMIY MAQSADLAR SPIRALSIMON YONDASHUV HOZIRGI ZAMON O‘QUVCHILARINING QIZIQISHLARIGA MOS ASARLAR
ANIQ, O‘LCHASA BO‘LADIGAN TA’LIMIY MAQSADLAR - badiiy matnning g‘oyasini tushunadi va unga munosabat bildiradi - asarning qurilishiga munosabat bildiradi - asarda qo‘llanilgan badiiy tasvir va ifoda vositalarini, shuningdek, matnning lingvistik xususiyatlarini tahlil qiladi hamda ularning o ‘quvchiga ta’sirini tushuntirib beradi - asardagi obrazlarni tahlil qiladi va ularga baho beradi
SPIRALSIMON YONDASHUV
HOZIRGI ZAMON O‘QUVCHILARINING QIZIQISHLARIGA MOS ASARLAR - o‘zbek va jahon adabiyotidagi “kanon” darajasidagi asarlar (Navoiy, Qodiriy, Cho‘lpon, Shekspir, Servantes, Xeminguey, …) - yangi asarlar