Tarix o’qitish metodikasinining predmeti, maqsad va vazifalari
Reja: 1. Kirish. 2. Tarix o’qitish metodikasining predmeti va uning vazifalari. 3. Tarix o’qitish jarayonining tarkibiy qismlari va ular o’rtasidagi aloqalar. 4. Tarix o’qitish metodikasining boshqa fanlar bilan bog’liqligi. Tarix o’qit ish met odik asinining predmet i, maqsad v a v azifalari
O’zbekistonning mustaqil davlat deb e'lon qilinishi respublikamizning bugungi kuninigina emas, balki istiqbolini ham belgilab beruvchi asosiy omildir. O’zbekiston Respublikasining istiqlol yo’li avlod-ajdodlarimizning tarixiy an'analari va ma'naviy merosiga suyangan holda tanlab olinadi. Zotan, mustaqillik yo’li O’zbekiston halqlarining tarixiy an'analari va ma'naviy boyliklarini qayta tiklovchi, yangi mazmun bilan boyituvchi yo’ldir. Bu esa tarix o’qitishni milliy asosga qurishni, xalqimizning mehnatsevarlik, do’stlik, mehmondo’stlik, ma'rifatparvarlik kabi an'analari, imon, insof, mehr-oqibat, andisha, or-nomus, Vatanga hamda xalqqa sadoqat kabi oliyjanob fazilatlarini chuqur o’rganishni, ularni asrabavaylab, yoshlar qalbiga, qon- qoniga singdirish, o’zini anglashga ko’maklashishi, respublikamiz istiqloli uchun astoydil xizmat qiladigan faollarni yetishtirishni asosiy vazifa qilib qo’yadi. Lekin, hozirga qadar bu imkoniyatlardan yetarli darajada foydalanmasdan kelindi.