Xizmat ko'rsatish va mijozlar bilan ishlash
X izmat k o'rsat ish v a mijozlar bilan ishlash
Mijoz bilan ishlash bosqichlari 1-bosqich. Treningning maqsad va vazifalarini aniqlash. 2-bosqich. Tayyorgarlik individual tijorat taklifi. Shartnomani imzolash. 3-bosqich. Diagnostika va individual dasturni ishlab chiqish ( o'quv skripti ). 4-bosqich. Tanlangan mavzu bo'yicha asosiy o'quv kursi. 5-bosqich. Yakuniy test hodisasi. 6-bosqich. Kompaniya rahbarlari bilan xulosa qilish.
Mijozlarga yo'naltirilgan xizmat Trening maqsadlari: • ishtirokchilarda mijozga yo'naltirilgan dunyoqarashni shakllantirish ; • o mijoz bilan yuqori sifatli ishlash uchun zarur psixologik va texnik tayyorgarlikni ta'minlash ; • "qiyin" mijozlar bilan o'zaro munosabatlarning muammoli sohalarida ishlash . Davomiyligi: 1 kun, 8 soat. Trening usullari: Ma'ruza, yordam berish , moderatsiya , fikr-mulohazalar, holatlar, individual va guruh topshiriqlari.
Mijozlarning shikoyatlari va shikoyatlari bilan ishlash Trening davomida: • shikoyatlarning yashirin va aniq sabablarini, shikoyat turlarini, har bir tur bilan ishlash xususiyatlarini o'rganish ; • mijozlarning shikoyatlari, da'volari va e'tirozlari bilan samarali ishlash tamoyillarini o'zlashtirish; • his-tuyg'ularingizni nazorat ostida ushlab turishni o'rganish (texnika); • mijozlardagi salbiy his-tuyg'ularni tezda zararsizlantirish texnikasini o'zlashtirish ; • og'zaki bo'lmagan muloqot usullarini o'rganish; • "qiyin" mijoz bilan suhbatni boshqarishni, tashabbusni qo'lga olishni, qo'shilishni va to'g'ri rad etishni o'rganing; • mijozni ishonarli tarzda ishontira olish ; • mijozning muhimligi hissini yaratish, mijozning xatti-harakatlariga tuzatishlar turlari bilan tanishish. Davomiyligi: 1 kun, 8 soat. Trening usullari: Ma'ruza, yordam berish , moderatsiya , fikr-mulohaza, holatlar, individual va guruh topshiriqlari.
Biznes mijozlariga samarali sotish ko'nikmalari Trening maqsadlari: • o mijozlarga biznesni sotishning asosiy bosqichlarini o'zlashtirish ; • o professional sotuvchi ko'nikmalarini rivojlantirish ; • va har bir mijozga individual yondashish; • p mijozlar bilan samarali muloqot qilish ko'nikmalarini rivojlantirish ; • aniqlash va tovarlar va xizmatlarni taqdim etish (sotish) ko'nikmalarini rivojlantirish ; • samarali taqdimot qilish ; • o e'tirozlar, shubhalar va "uzrlar" • o tranzaktsiyalarni yopish ko'nikmalariga ega bo'lish . Davomiyligi: 2 kun 8 soat. Trening usullari: Ma'ruza, yordam berish , moderatsiya , fikr-mulohaza, holatlar, individual va guruh topshiriqlari.