logo

Xizmat ko'rsatish va mijozlar bilan ishlash

Загружено в:

19.11.2024

Скачано:

0

Размер:

2669.8994140625 KB
X izmat  
k o'rsat ish v a 
mijozlar bilan 
ishlash  Mijoz bilan ishlash bosqichlari
1-bosqich.  Treningning maqsad va vazifalarini aniqlash.
2-bosqich.  Tayyorgarlik individual tijorat taklifi. Shartnomani 
imzolash.
3-bosqich.  Diagnostika va individual dasturni ishlab chiqish 
( o'quv skripti ).
4-bosqich.  Tanlangan mavzu bo'yicha asosiy o'quv kursi.
5-bosqich.  Yakuniy test hodisasi.
6-bosqich.  Kompaniya rahbarlari bilan xulosa qilish. Mijozlarga yo'naltirilgan xizmat
Trening maqsadlari:
•
ishtirokchilarda mijozga yo'naltirilgan dunyoqarashni shakllantirish ;
•
o mijoz bilan yuqori sifatli ishlash uchun zarur psixologik va texnik tayyorgarlikni 
ta'minlash ;
•
"qiyin" mijozlar bilan o'zaro munosabatlarning muammoli sohalarida ishlash .
Davomiyligi:
1 kun, 8 soat.
Trening usullari:
Ma'ruza, yordam berish , moderatsiya , fikr-mulohazalar, holatlar, individual va guruh 
topshiriqlari. Mijozlarning shikoyatlari va 
shikoyatlari bilan ishlash
Trening davomida:
•
shikoyatlarning yashirin va aniq sabablarini, shikoyat turlarini, har bir tur bilan ishlash 
xususiyatlarini o'rganish ;
•
mijozlarning shikoyatlari, da'volari va e'tirozlari bilan samarali ishlash tamoyillarini 
o'zlashtirish;
•
his-tuyg'ularingizni nazorat ostida ushlab turishni o'rganish (texnika);
•
mijozlardagi salbiy his-tuyg'ularni tezda zararsizlantirish texnikasini o'zlashtirish ;
•
og'zaki bo'lmagan muloqot usullarini o'rganish;
•
"qiyin" mijoz bilan suhbatni boshqarishni, tashabbusni qo'lga olishni, qo'shilishni va to'g'ri 
rad etishni o'rganing;
•
mijozni ishonarli tarzda ishontira olish ;
•
mijozning muhimligi hissini yaratish, mijozning xatti-harakatlariga tuzatishlar turlari bilan 
tanishish.
Davomiyligi:
1 kun, 8 soat.
Trening usullari:
Ma'ruza, yordam berish , moderatsiya , fikr-mulohaza, holatlar,
individual va guruh topshiriqlari. Biznes mijozlariga samarali sotish 
ko'nikmalari
Trening maqsadlari:
•
o mijozlarga biznesni sotishning asosiy bosqichlarini o'zlashtirish ;
•
o professional sotuvchi ko'nikmalarini rivojlantirish ;
•
va har bir mijozga individual yondashish;
•
p mijozlar bilan samarali muloqot qilish ko'nikmalarini rivojlantirish ;
•
aniqlash va tovarlar va xizmatlarni taqdim etish (sotish) ko'nikmalarini 
rivojlantirish ;
•
samarali taqdimot qilish ;
•
o e'tirozlar, shubhalar va "uzrlar" 
•
o tranzaktsiyalarni yopish ko'nikmalariga ega bo'lish .
Davomiyligi:
2 kun 8 soat.
Trening usullari:
Ma'ruza, yordam berish , moderatsiya , fikr-mulohaza, holatlar,
individual va guruh topshiriqlari. Biznes mijozlarga professional savdo
Trening maqsadlari:
•
o mijozlarga biznes sotishning barcha bosqichlarini ishlab chiqish ;
•
o professional sotuvchi ko'nikmalarini rivojlantirish ;
•
va har bir VIPga individual yondashuv mijozga;
•
p asosiy mijozlar 
•
o asosiy mijozlar uchun amaliy taqdimotlarni ishlab chiqish;
•
samarali taqdimot qilish ;
•
t mijozni yo'qotmaslik uchun e'tirozlarni joyida hal qilish amaliyoti;
•
n yirik shartnomalarni imzolash.
Davomiyligi:
2 kun 8 soat.
Trening usullari:
Ma'ruza, yordam berish , moderatsiya , fikr-mulohaza, holatlar,
individual va guruh topshiriqlari,
eng yirik kompaniyalarning top-menejerlarini jalb qilish. Xizmat orqali sotish
Trening maqsadlari:
•
barcha turdagi mijozlar bilan aloqa o'rnatish;
•
"dunyoga mijozning ko'zi bilan qarash", bu sizga bir xil tilda gapirishga imkon 
beradi;
•
Mijozlarning shubhalari va e'tirozlarini ishonchli tarzda engish;
•
uchun .
Davomiyligi:
1 kun, 8 soat.
Trening usullari:
Ma'ruza, yordam berish , moderatsiya , fikr-mulohazalar, holatlar, individual va guruh 
topshiriqlari. Telesotish
Trening maqsadlari:
•
faol savdo uchun xodimlarni rag'batlantirish ;
•
o telefon aloqasining maqsad va vazifalarini belgilash ;
•
ovozni shakllantirish (tovush, temp, tembr, intonatsiya);
•
r g'olib telefon aloqasi stsenariylarini ishlab chiqish ;
•
qo'ng'iroqlarni samarali qayta ishlash ;
•
kotibdan o'tish texnikasi ;
•
qaror qabul qiluvchi bilan aloqada ;
•
o salomlashishni ishlab chiqish , shundan so'ng mijoz suhbatni davom ettirishni xohlaydi;
•
Mijozning asosiy ehtiyojlarini aniqlash;
•
qisqa va jozibali taqdimotni qoldirish ;
•
d muzokaralarning keyingi bosqichi bo'yicha kelishuvlar ;
•
Mijoz bilan bitim tuzishni "bayramlash" .
Davomiyligi:
2 kun 8 soat.
Trening usullari:
Ma'ruza, yordam berish , moderatsiya , fikr-mulohazalar, holatlar, individual va guruh topshiriqlari, 
top-menejerlar. Mijozlarga yo'naltirilgan xizmat
Trening maqsadlari:
•
ishtirokchilarda mijozga yo'naltirilgan dunyoqarashni shakllantirish ;
•
o biznes mijoz bilan yuqori sifatli ishlash uchun zarur psixologik va texnik 
tayyorgarlikni ta'minlash ;
•
qiyin" biznes mijozlari bilan o'zaro munosabatlarning muammoli sohalarida ishlash .
Davomiyligi:
1 kun, 8 soat.
Trening usullari:
Ma'ruza, yordam berish , moderatsiya , fikr-mulohazalar, holatlar, individual va guruh 
topshiriqlari. Biznes mijozlarining 
Trening davomida:
•
shikoyatlarning yashirin va aniq sabablarini, shikoyat turlarini, har bir tur bilan ishlash 
xususiyatlarini o'rganish ;
•
mijozlarning shikoyatlari, da'volari va e'tirozlari bilan samarali ishlash tamoyillarini 
o'zlashtirish;
•
his-tuyg'ularingizni nazorat ostida ushlab turishni o'rganish (texnika);
•
mijozlardagi salbiy his-tuyg'ularni tezda zararsizlantirish texnikasini o'zlashtirish ;
•
og'zaki bo'lmagan muloqot usullarini o'rganish;
•
"qiyin" mijoz bilan suhbatni boshqarishni, tashabbusni qo'lga olishni, qo'shilishni va to'g'ri 
rad etishni o'rganing;
•
mijozni ishonarli tarzda ishontira olish ;
•
mijozning muhimligi hissini yaratish, mijozning xatti-harakatlariga tuzatishlar turlari bilan 
tanishish.
Davomiyligi:
1 kun, 8 soat.
Trening usullari:
Ma'ruza, yordam berish , moderatsiya , fikr-mulohaza, holatlar,
individual va guruh topshiriqlari. Asosiy boshqaruv ko'nikmalari
Trening maqsadlari:
•
boshqaruvning asosiy funktsiyalari va vositalari haqida tushunchani shakllantirish ;
•
quyidagi sohalarda amaliy boshqaruv vositalaridan foydalanishni o'rganish: maqsadni 
belgilash, rejalashtirish, vakolat berish, nazorat qilish, motivatsiya, fikr-mulohazalar va 
vaqtni 
•
o boshqaruv uslubingizning xususiyatlarini aniqlash va uning samaradorligini oshirish 
yo'llari haqida tushunchani shakllantirish .
Davomiyligi:
2 kun 8 soat.
Trening usullari:
Ma'ruza, yordam berish , moderatsiya , fikr-mulohazalar, holatlar, individual va guruh 
topshiriqlari, taklif etilgan top-menejerlar. O'zgarishlarni boshqarish
Trening maqsadlari:
•
p tashkiliy o'zgarishlar haqidagi g'oyalarni kengaytirish ;
•
tashkiliy o‘zgarishlarni boshqarish texnologiyalaridan foydalanish ko‘nikmalarini 
shakllantirish ;
•
r tizimlarni cheklash nazariyasining asosiy tushunchalarini ko'rib chiqish ;
•
n kompaniya maqsadlariga erishishga to'sqinlik qiluvchi cheklovchi omillarni aniqlashni 
o'rganish ;
•
cheklovlarni bartaraf etish usullarini tahlil qilish ;
•
o'zgarish jarayonini rejalashtirish ko'nikmalarini rivojlantirish ( cheklovlarni boshqarish);
•
amalga oshirish va mumkin bo'lgan qarshilikni konstruktiv boshqarishni o'rganish ;
•
m o'zgarishlarni boshqarish sohasida olingan bilim va ko'nikmalarni amaliy qo'llashni 
rag'batlantirish ;
Davomiyligi:
2 kun 8 soat.
Trening usullari:
Ma'ruza, yordam berish , moderatsiya , fikr-mulohazalar, holatlar, individual va guruh 
topshiriqlari, taklif etilgan top-menejerlar. Kattalar ta'limi. Murabbiylik va 
murabbiylik
Trening maqsadlari:
•
va kattalar ta'limi tamoyillarini o'rganish ;
•
r kattalarni o'qitishning asosiy usullarini tahlil qilish va ulardan maqsadli foydalanishni 
o'rganish;
•
guruh va individual xodim bilan ishlashning samarali usullarining shaxsiy to'plamini yaratish ;
•
o guruh bilan ishlash vositalari, usullari va usullari arsenalini olish va kengaytirish ;
•
o guruhlarni samarali boshqarish va qarshilik bilan ishlash usullarini egallash ;
•
, katta natijalarga erishish va muhim maqsadlarga erishish qobiliyati ;
•
n ichki murabbiylar samaradorligini oshirish ;
•
n xodimlar - talabalar samaradorligini oshirish ;
•
o'qitishga rag'batlanmaydigan xodimlarning kamroq soni ;
•
xodimlarni o'rganishga rag'batlantirish uchun sarflangan vaqtni qisqartirish .
Davomiyligi:
2 kun 8 soat.
Trening usullari:
Ma'ruza, yordam berish , moderatsiya , fikr-mulohaza, holatlar,
individual va guruh topshiriqlari, taklif
top menejerlar. Loyihalar boshqaruvi
Trening dasturi:
•
r loyiha boshqaruvi boshqaruvning maxsus turi sifatida;
•
manfaatdor tomonlarni tahlil qilish ;
•
l loyiha manfaatlarini lobbi qilish ;
•
loyihaning bosqichlari va loyiha menejerining harakatlari;
•
f loyihani muvaffaqiyatli boshqarish ishtirokchilari ;
•
vaziyatni boshqarish bilan ;
•
m rag'batlantiruvchi etakchilik;
•
samarali jamoaviy ish;
•
loyihani yakunlash ;
•
rejalashtirish texnikasi ;
•
r loyihaning da'vo boshqaruvi .
Davomiyligi:
2 kun 10 soat.
Trening usullari:
Ma'ruza, yordam berish , moderatsiya , fikr-mulohazalar, holatlar, individual va guruh 
topshiriqlari, Rossiyaning etakchi kompaniyalarining top-menejerlari taklif qilindi. Xodimlarni boshqarish
Trening dasturi:
•
zamonaviy tashkilotda xodimlarni boshqarish tizimi bilan ;
•
n kadrlarni tanlash va baholash samaradorligini oshirish ;
•
boshqaruv va etakchilik, jamoada etakchilikning tabiati ;
•
ishlarni shakllantirish va rivojlantirish ;
•
x jamoada har xil turdagi odamlarning bir-biri bilan o'zaro munosabati tabiati ;
•
muloqot qobiliyatlari ;
•
xodimlarni rag'batlantirish ;
•
ziddiyatli vaziyatlarni boshqarish .
Davomiyligi:
2 kun 10 soat.
Trening usullari:
Ma'ruza, yordam berish , moderatsiya , fikr-mulohazalar, holatlar, individual va guruh 
topshiriqlari, Rossiyaning etakchi kompaniyalarining top-menejerlari taklif qilindi. Shaxsiy 
samaradorlik 
treningi Stressni boshqarish
Trening maqsadlari:
•
stressli vaziyatlarda ish holatini saqlashning oddiy va samarali usullarini o'zlashtirish;
•
Sizning farovonligingizni tartibga solishni o'rganing;
•
yo'qolgan kuchni tiklash;
•
ish qobiliyatini oshirish;
•
stressga qarshi psixologik himoya usullarini o'rganing.
Davomiyligi:
2 kun 10 soat.
Trening usullari:
Ma'ruza, fasilitatsiya , moderatsiya , fikr-mulohazalar, holatlar, individual va guruh 
topshiriqlari, taklif qilingan amaliyotchi psixologlar. Vaqtni boshqarish
Trening maqsadlari:
•
eng muhim narsalarga vaqt topishni o'rganing;
•
yangi mijozlarni jalb qilish uchun zaxira vaqt manbalarini muhokama qilish;
•
asosiy maqsadlarni samarali shakllantirish va vazifalarni belgilash usullarini o'rganish;
•
shaxsiy samaradorlikni oshirish usullarini, shu jumladan boshqa odamlar bilan o'zaro 
munosabatlarni ta'minlash;
•
tegishli ko'nikmalarni mashq qilish.
Davomiyligi:
2 kun 10 soat.
Trening usullari:
Ma'ruza, yordam berish , moderatsiya , fikr-mulohazalar, holatlar, individual va guruh 
topshiriqlari, taklif etilgan top-menejerlar. Maqsadni belgilash
Trening maqsadlari:
•
o'ziga va kelajagiga ijobiy fikrlash va munosabatni shakllantirish;
•
maqsadni bosqichma-bosqich belgilashni o'rganish: fikr → so'z → harakat;
•
ongli va ongsiz maqsadlarni, ularning hayot tamoyillari bilan aloqasini aniqlash 
bo'yicha ichki ishlarni amalga oshirish, maqsadlarni to'g'ri shakllantirish va ularga 
erishish yo'lidagi to'siqlarni engib o'tishni o'rganish.
Davomiyligi:
2 kun 10 soat.
Trening usullari:
Ma'ruza, fasilitatsiya , moderatsiya , fikr-mulohaza, holatlar, individual va guruh 
topshiriqlari, taklif etilgan amaliyotchi psixologlar, biznes-ritoriklar, filologlar. Maxsus treninglar Ishga qabul qilish
Trening maqsadlari:
•
kadrlarni tanlashning zamonaviy texnologiyalarini o‘rganish;
•
xodimlarni tanlash bosqichlarini ishlab chiqish;
•
kadrlarni tanlash bo'yicha ko'nikmalarni amalda o'rgatish;
•
Muvofiqlikni aniqlash va jamoalar uchun xodimlarni tanlash vositalarini o'rganing.
Davomiyligi:
2 kun 8 soat.
Trening usullari:
Ma'ruza, yordam berish , moderatsiya , fikr-mulohazalar, holatlar, individual va guruh 
topshiriqlari, Rossiyaning eng yirik kompaniyalaridan taklif etilgan ishga yollash bo'yicha 
yetakchi mutaxassislar. Jamoa qurish
Trening maqsadlari:
•
maqsadni belgilash, vaqtni, makonni, o'zini va boshqalarni tashkil qilish bilan ishlash ;
•
d guruh jarayonlarining dinamikasi va ularni boshqarish;
•
kichik guruhlardagi jarayonlar , kichik guruhlarning bir-biri bilan o'zaro ta'siri ;
•
bo'ysunishning mavjud strategiyalari , qaror qabul qilish imkoniyatlarini kengaytirish;
•
ziddiyatli holatlar , ularni qabul qilish chegaralari va ularni hal qilish imkoniyatlari;
•
reaktivlik va xatolarga munosabat;
•
guruh ichidagi normalar , qoidalar, an'analarga;
•
shaxsiy muammolar va ularning biznes aloqalariga ta'siri;
•
muayyan tashkilotda jamoaviy ish uchun muhim bo'lgan qo'shimcha mavzular (trening 
ishtirokchilarining iltimosiga binoan).
Davomiyligi:
2 kun 10 soat.
Trening usullari:
Ma'ruza, fasilitatsiya , moderatsiya , fikr-mulohaza, holatlar, individual va guruh 
topshiriqlari, taklif etilgan amaliyotchi psixologlar, biznes-ritoriklar, filologlar. Sayohat xizmatlarini samarali sotish
Trening maqsadlari:
•
p xizmat ko'rsatish va sotishning yagona korporativ standartlarini ishlab chiqish ;
•
mijozlarga xizmat ko'rsatish bo'yicha mutaxassislar o'rtasida professional muloqot ko'nikmalarini 
rivojlantirish ;
•
ongli ravishda maqsadli ravishda mijozning manfaatini yaratish, mijozni hamkorlikning rivojlanishiga 
ijobiy baho berish qobiliyati;
•
bo'yicha mutaxassislarning savdo muzokaralari kontekstini belgilash va qurish qobiliyatini rivojlantirish 
, mijozlar bilan muloqot kursini boshqarish, mijoz bilan munosabatlarni baholash va rivojlantirish;
•
p to'liq diagnostika ko'nikmalarini rivojlantirish va professional savollar yordamida mijozning 
ehtiyojlarini yaratish;
•
p mijozning manfaati tilida xizmatlarni taqdim etish bo'yicha professional ko'nikmalarni rivojlantirish , 
uning foydasiga bahslashish qobiliyatini rivojlantirish;
•
p paydo bo'lgan muammolar va e'tirozlarni samarali hal qilish ko'nikmalarini rivojlantirish . Mojaroli 
vaziyatni hissiy jihatdan yumshatish va umumiy natijaga e'tibor berish qobiliyati.
Davomiyligi:
2 kun 8 soat.
Trening usullari:
Ma'ruza, fasilitatsiya , moderatsiya , fikr-mulohazalar, holatlar, individual va guruh topshiriqlari, taklif 
etilgan yetakchilar va taqdimotchilar
sayohat bo'yicha savdo bo'yicha mutaxassislar Kadrlar inqilobi - tashkilotning inson resurslarini 
qayta qurish
Maqsadlar - inson salohiyatidan foydalanishning asosiy yo'nalishlarini 
o'zlashtirish :
•
kadrlar saralash va tanlash, kadrlar siyosatini ishlab chiqish, ishga olish , moslashtirish;
•
korporativ trening ( ichki va tashqi), murabbiylik, etakchilik;
•
korporativ madaniyat korxonaning tashkiliy tuzilmasi va boshqaruv tizimining elementi, falsafasi, missiyasi va 
maqsadlari sifatida ;
•
motivatsiya , sadoqat , rag'batlantirish;
•
b barcha turdagi xavfsizlik (ruxsatsiz kirish, o'g'irlik, shaxsiy maqsadlarda resurslardan foydalanish, 
"ma'lumotlarning sizib chiqishi" va boshqalar);
•
jamoani shakllantirish uchun (va/yoki aniq belgilangan funksionallik);
•
r kadrlar muhandisligi (texnologiyalarni tanlash, texnik-iqtisodiy asoslarni aniqlash, muddatlar, xarajatlar, zarur 
parametrlarni 10 baravar va undan ko'proq yaxshilash);
•
reaktivlikka , ijtimoiy mas'uliyatga, innovatsiyalarga;
•
p xodimlarning etakchilik fazilatlarini rivojlantirish (ayniqsa, o'rta boshqaruv);
•
biznesning 
Davomiyligi:
3 kun 8 soat.
Trening usullari:
Ma'ruza, yordam berish , moderatsiya , fikr-mulohaza, holatlar,
individual va guruh topshiriqlari, taklif etilgan amaliyotchi psixologlar,
biznes ritoriklari, top-menejerlar, kadrlarni tanlash bo'yicha mutaxassislar. Xaridorlar uchun muzokaralar
Trening maqsadlari:
•
tuzilgan bitimlar samaradorligini oshirish;
•
qo'shimcha investitsiyalarsiz yaxshiroq shartnoma shartlariga erishish qobiliyati .
Qisqacha o'quv dasturi:
•
Muzokaralarni tashkil etish va o'tkazish;
•
Muzokaralarda savdolashish texnologiyasi;
•
Muzokaralardagi ta'sir va ta'sirga qarshilik.
Davomiyligi:
2 kun 8 soat.
Trening usullari:
Ma'ruza, yordam berish , moderatsiya , fikr-mulohazalar, holatlar, individual va guruh 
topshiriqlari, Yekaterinburgdagi etakchi kompaniyalardan taklif qilingan menejerlar va 
xaridlar bo'yicha mutaxassislar.

X izmat k o'rsat ish v a mijozlar bilan ishlash

Mijoz bilan ishlash bosqichlari 1-bosqich. Treningning maqsad va vazifalarini aniqlash. 2-bosqich. Tayyorgarlik individual tijorat taklifi. Shartnomani imzolash. 3-bosqich. Diagnostika va individual dasturni ishlab chiqish ( o'quv skripti ). 4-bosqich. Tanlangan mavzu bo'yicha asosiy o'quv kursi. 5-bosqich. Yakuniy test hodisasi. 6-bosqich. Kompaniya rahbarlari bilan xulosa qilish.

Mijozlarga yo'naltirilgan xizmat Trening maqsadlari: • ishtirokchilarda mijozga yo'naltirilgan dunyoqarashni shakllantirish ; • o mijoz bilan yuqori sifatli ishlash uchun zarur psixologik va texnik tayyorgarlikni ta'minlash ; • "qiyin" mijozlar bilan o'zaro munosabatlarning muammoli sohalarida ishlash . Davomiyligi: 1 kun, 8 soat. Trening usullari: Ma'ruza, yordam berish , moderatsiya , fikr-mulohazalar, holatlar, individual va guruh topshiriqlari.

Mijozlarning shikoyatlari va shikoyatlari bilan ishlash Trening davomida: • shikoyatlarning yashirin va aniq sabablarini, shikoyat turlarini, har bir tur bilan ishlash xususiyatlarini o'rganish ; • mijozlarning shikoyatlari, da'volari va e'tirozlari bilan samarali ishlash tamoyillarini o'zlashtirish; • his-tuyg'ularingizni nazorat ostida ushlab turishni o'rganish (texnika); • mijozlardagi salbiy his-tuyg'ularni tezda zararsizlantirish texnikasini o'zlashtirish ; • og'zaki bo'lmagan muloqot usullarini o'rganish; • "qiyin" mijoz bilan suhbatni boshqarishni, tashabbusni qo'lga olishni, qo'shilishni va to'g'ri rad etishni o'rganing; • mijozni ishonarli tarzda ishontira olish ; • mijozning muhimligi hissini yaratish, mijozning xatti-harakatlariga tuzatishlar turlari bilan tanishish. Davomiyligi: 1 kun, 8 soat. Trening usullari: Ma'ruza, yordam berish , moderatsiya , fikr-mulohaza, holatlar, individual va guruh topshiriqlari.

Biznes mijozlariga samarali sotish ko'nikmalari Trening maqsadlari: • o mijozlarga biznesni sotishning asosiy bosqichlarini o'zlashtirish ; • o professional sotuvchi ko'nikmalarini rivojlantirish ; • va har bir mijozga individual yondashish; • p mijozlar bilan samarali muloqot qilish ko'nikmalarini rivojlantirish ; • aniqlash va tovarlar va xizmatlarni taqdim etish (sotish) ko'nikmalarini rivojlantirish ; • samarali taqdimot qilish ; • o e'tirozlar, shubhalar va "uzrlar" • o tranzaktsiyalarni yopish ko'nikmalariga ega bo'lish . Davomiyligi: 2 kun 8 soat. Trening usullari: Ma'ruza, yordam berish , moderatsiya , fikr-mulohaza, holatlar, individual va guruh topshiriqlari.