Boshlang’ich ta’limda o’qituvchilarni innovatsion faoliyatga yondashuvini shakllantirish
Boshlang’ich ta’limda o’qituvchilarni innovatsion faoliyatga yondashuvini shakllantirish MUNDARIJA Kirish…………………………………………………………………….. Asosiy qism………………………………………………………………. Birinchi bob. Pedagogik innovatsiya……………………………………… 1.1. Innovatsion ta'lim muassasalari………………………………………. 1.2 Pedagogika bo'yicha zamonaviy innovatsion texnologiyalar…………. 1.3 Interfaol texnologiyalar o'rganish……………………………………… Ikkinchi bob: Muammoni innovatsion pedagogik texnologiyalarga amali yondashuvlar 2.1 Kasb ta'limi bo'yicha innovatsion tendentsiyalar……………………………….. 2.2 Kasbiy ta'limning jahon tajribasi innovatsiyalari…………………………….. 2.3 Rossiyada kasb-hunar ta'limi yangiliklari……………………………………… Xulosa………………………………………………………………………………… Adabiyotlar ro’yhati ………………………………………………………………….
Reja: Kirish Asosiy qism Birinchi bob. Pedagogik innovatsiya 1.1. Innovatsion ta'lim muassasalari 1.2 Pedagogika bo'yicha zamonaviy innovatsion texnologiyalar 1.3 Interfaol texnologiyalar o'rganish Ikkinchi bob: Muammoni innovatsion pedagogik texnologiyalarga amaliy yondashuvlar 2.1 Kasb ta'limi bo'yicha innovatsion tendentsiyalar 2.2 Kasbiy ta'limning jahon tajribasi innovatsiyalari 2.3 Rossiyada kasb-hunar ta'limi yangiliklari Xulosa Adabiyotlar ro’yhati.
Kirish Rivojlanish har qanday inson faoliyatining ajralmas qismidir. To'plash tajribasi, usullarini takomillashtirish, harakatlar usullarini takomillashtirish, ularning aqliy qobiliyatlarini kengaytirish, doimiy rivojlanayotgan odam bor. Xuddi shu jarayon har qanday inson faoliyatiga, shu jumladan pedagogik tarzda qo'llaniladi. Uning rivojlanishining turli bosqichlarida jamiyat tobora yangi standartlarga erishdi, mehnatga qo'yiladigan talablar. Bu ta'lim tizimini rivojlantirishni talab qildi. Bunday rivojlanish vositalaridan biri innovatsion texnologiyalar, i.e. Bular progressning samarali natijalarini ta'minlab, asosan, o'qituvchilar va talabalar o'rtasidagi o'zaro munosabatlar usullari, natijada yangi usullar, o'zaro ta'sir usullari. pedagogik faoliyat . Muammo innovatsion texnologiyalar Iqtidorli olimlar va o'qituvchilar jalb qilinmoqda va davom etmoqda. Ular orasida V.I. Andreev, I. P. Podlavy, professor, pedagogik fanlar doktori K.K. Kolin, pedagogik fanlar doktori V.V Shapkin, V.D. Simonenko, V.A. Saturenin va boshqalar. Ularning barchasi rivojlanishga bebaho hissa qo'shdi innovatsion jarayonlar Rossiyada. O'qish ob'ekti beriladi muddatli qog'oz Ta'limni yaxlit sifatida o'qitish jarayoni pedagogik tizim Tadqiqot mavzusi, tadqiqot ob'ektining ajralmas qismi sifatida innovatsion pedagogik texnologiyalardir. Xuddi shu kursning maqsadi turlarni aniqlash, qiyinchiliklar, innovatsion texnologiyalarni joriy etish usullari, shuningdek ularning o'ziga xosligi kiradi Rossiya Federatsiyasi . 1. Bo'lim: bob: Nazariy yondashuvlar Innovatsion pedagogik texnologiyalar muammosiga
1.1 Pedagogik innovatsiya 1.1.1 Aslining mohiyati, tasnifi va yo'nalishlari pedagogik innovatsiyalar Avans progressi kabi ilmiy innovatsiyalar inson bilimlarining barcha sohalarini qamrab oladi. Ijtimoiy-iqtisodiy, tashkiliy va boshqaruv, texnik va texnologik yangiliklar mavjud. Ijtimoiy innovatsiya turlaridan biri pedagogik innovatsiya hisoblanadi. Pedagogik innovatsiyalar pedagogika sohasidagi innovatsiya, maqsadli progressiv o'zgarishdir, bunga hissa qo'shadi o'quv muhiti Barqaror elementlar (innovatsiyalar), o'ziga xos komponentlar va umuman eng o'quv tizimi xususiyatlarini yaxshilash. Pedagogik innovatsiyalar ta'lim tizimining o'z mablag'lari (intensiv rivojlanish yo'llari) hisobidan va qo'shimcha mablag'larni (investitsiyalar) jalb qilish (investitsiyalar) - yangi mablag'lar, uskunalar, kapital qo'yilmalar va boshqa investitsiyalar va boshqalarni jalb qilish orqali amalga oshirilishi mumkin. (Rivojlanishning keng yo'l ). Pedagogik tizimlarning intensiv va keng ko'lamli yo'llarini ulash turli xil, ko'p bosqichli pedagogik quyi tizimlar va ularning tarkibiy qismlari bilan qurilgan "kompleks innovatsiyalar" deb ataladi. Integratsiyalangan innovatsiyalar, qoida tariqasida, puxta "tashqi" tadbirlar, ammo nutq ehtiyojlari va tizimni bilishidan ongli o'zgarishlar. "Tor" joylarni qo'llab-quvvatlash yangi texnologiyalar , Pedagogik tizimning umumiy samaradorligini oshirish mumkin. Pedagogika sohasida innovatsion o'zgarishlarning asosiy yo'nalishlari va ob'ektlari quyidagilardan iborat: Ta'limni rivojlantirish bo'yicha tushunchalar va strategiyalarni ishlab chiqish va ta'lim muassasalari ; Ta'limni yangilash; O'quv va ta'limning yangi texnologiyalarini o'zgartirish va rivojlantirish; Ta'lim muassasalarini boshqarish va umuman ta'lim tizimini takomillashtirish; O'qishni takomillashtirish pedagogik kadrlar va o'z malakalarini oshirish;
O'quv jarayonining yangi modellarini loyihalash; Talabalarning psixologik, ekologik xavfsizligini ta'minlash, o'qitish texnologiyalari salomatligini rivojlantirish; O'quv va ta'limning muvaffaqiyati, o'quv jarayonini va talabalarni rivojlantirishni kuzatishni ta'minlash; Darsliklarni rivojlantirish I. darsliklar yangi avlod va boshqalar. Innovatsiya turli darajadagi amalga oshirilishi mumkin. Eng yuqori daraja butun pedagogik tizimga ta'sir ko'rsatadigan yangiliklarni o'z ichiga oladi. Ilmiy asosda progressiv innovatsiyalar kelib chiqadi va amaliyotni ilgari surishga hissa qo'shadi. Ichida pedagogika fanlari Hukumat va muhim yo'nalish - innovatsiyalar nazariyasi va innovatsion jarayonlar nazariyasi bor edi. Ta'lim sohasidagi islohotlar - bu ta'lim muassasalarini va ularning boshqaruv tizimlarini faoliyat ko'rsatish, rivojlantirish va o'z-o'zini rivojlantirishga yo'naltirilgan innovatsiyalar tizimidir. 1.1.2 Innovatsion jarayonlarning texnologiyalari va sharoitlari Pedagogik innovatsiyalar ma'lum bir algoritmga muvofiq amalga oshiriladi. P.I. Yamoq pedagogik innovatsiyalarni ishlab chiqish va amalga oshirishning o'nta bosqichini taqsimlaydi: 1. Islohot olib boriladigan pedagogik tizimning mezonlari apparatlari va pedagogik tizimi hisoblagichini ishlab chiqish. Ushbu bosqichda siz innovatsiyalarga ehtiyojni aniqlashingiz kerak. 2. Maxsus asboblar yordamida uni isloh qilish zarurligini aniqlash uchun pedagogik tizim sifatini har tomonlama tekshirish va baholash. Tekshiruv pedagogik tizimning barcha tarkibiy qismlariga bo'ysunishi kerak. Natijada, eskirgan, samarasiz, irratsional kabi isloh qilish kerakki, uni aniq belgilab qo'yish kerak. 3. O'tkazib yuboriladigan va innovatsiyalarni modellashtirish uchun foydalaniladigan pedagogik echimlar namunalarini qidiradi. Ilg'or pedagogik texnologiyalar bankini tahlil