logo

C ++ tilida #delfine bilan ishlash

Загружено в:

15.08.2023

Скачано:

0

Размер:

1309.56640625 KB
C ++ tilida #delfine bilan ishlash  •
C++ dilida, #define komandasi boshqa nomlarni belgilangan 
konstantlar, masalan, pi, yoki max_value, qo'shish uchun 
ishlatiladi. Misol uchun, #define pi 3.14 yoki #define max_value 
100 kabi. Bu, xohlagan joyda boshqa kodning o'ziga xos joyda 
konstantlarni ishlatishga imkon beradi. Bu komanda 
kompilyatorga so'zni boshqa so'zga o'zgartirishni buyuradi va 
kompilyator kodni o'zgartirish bilan o'zgaruvchan bo'ladi. Bu, 
kodni o'qish va tuzishni osonlashtiradi va xatoliklarini 
kamaytiradi. Bu komanda yaxshi ishlatilganda, kodni o'zgartirish 
va qayta kompilyatsiyalash uchun kam vaqt sarflanadi va kodning 
performansini oshiradi. •
#include <iostream>
•
#define multiply(a, b) (a * b)
int main() {
•
     int x = 5, y = 7;
•
     int result = multiply(x, y);
•
     std::cout << x << " * " << y << " = " << result << std::endl;
•
     return 0;
•
}
•
//ikki sonni kopaytirish kodi •
#define komandasi bilan ikki sonni ko'paytirish 
kodida 'multiply' quyidagicha ishlatilgan (a * b) va bu 
quyidagicha ishlatilgan (x * y) va natijani chiqarish 
(result) va natijani chiqarish (result). #define 
komandasi kodni o'qish va tuzishni osonlashtiradi va 
xatoliklarini kamaytiradi va yaxshi ishlatilganda kodni 
o'zgartirish va qayta kompilyatsiyalash uchun kam 
vaqt sarflanadi va kodning performansini oshiradi . • #define komandasi bilan tuzilgan konstantlar va funksiyalar bir necha avzaliklarga ega bo'ladi:
• #define komandasi bilan tuzilgan konstantlar va funksiyalar kompilyatorning ishga tushirish 
davrida tuziladi va shuning uchun kompilyatorning ishga tushirish davrida qo'shilgan xatoliklar 
ko'rilmasa bo'ladi.
• #define komandasi bilan tuzilgan konstantlar va funksiyalar kompilyatorning ishga tushirish 
davrida tuzilgan bo'lib, kodning ishga tushirish davrida yangi xatoliklar yuzaga kelmasa bo'ladi.
•
#define komandasi bilan tuzilgan konstantlar va funksiyalar kompilyatorning ishga tushirish 
davrida tuzilgan bo'lib, kodning ishga tushirish davrida yangi xatoliklar yuzaga kelmasa bo'ladi 
va bu kodni o'qish va tuzishni osonlashtiradi va xatoliklarini kamaytiradi.
• #define komandasi bilan tuzilgan konstantlar va funksiyalar kompilyatorning ishga tushirish 
davrida tuzilgan bo'lib, kodning ishga tushirish davrida yangi xatoliklar yuzaga kelmasa bo'ladi 
va bu kodni o'qish va tuzishni osonlashtiradi va xatoliklarini kamaytiradi va yaxshi ishlatilganda 
kodni o'zgartirish va qayta kompilyatsiyalash uchun kam vaqt sarflanadi va kodning 
performansini oshiradi . •
#include <iostream>
#define TEST_EQUAL(a, b) \
•
     if ((a) == (b)) { \
•
         std::cout << #a << " is equal to " << #b << std::endl; \
•
     } else { \
•
         std::cout << #a << " is not equal to " << #b << std::endl; \
•
     }
int main() {
•
     int x = 5, y = 7;
•
     TEST_EQUAL(x, y);
•
     return 0;
•
}
•
//test tuzish kodi • #define komandasi bilan test tuzish kodida TEST_EQUAL 
quyidagicha ishlatilgan (a == b) va natijani chiqarish (cout) va 
natijani chiqarish (cout). #define komandasi kodni o'qish va 
tuzishni osonlashtiradi va xatoliklarini kamaytiradi va yaxshi 
ishlatilganda kodni o'zgartirish va qayta kompilyatsiyalash 
uchun kam vaqt sarflanadi va kodning performansini oshiradi.

C ++ tilida #delfine bilan ishlash

• C++ dilida, #define komandasi boshqa nomlarni belgilangan konstantlar, masalan, pi, yoki max_value, qo'shish uchun ishlatiladi. Misol uchun, #define pi 3.14 yoki #define max_value 100 kabi. Bu, xohlagan joyda boshqa kodning o'ziga xos joyda konstantlarni ishlatishga imkon beradi. Bu komanda kompilyatorga so'zni boshqa so'zga o'zgartirishni buyuradi va kompilyator kodni o'zgartirish bilan o'zgaruvchan bo'ladi. Bu, kodni o'qish va tuzishni osonlashtiradi va xatoliklarini kamaytiradi. Bu komanda yaxshi ishlatilganda, kodni o'zgartirish va qayta kompilyatsiyalash uchun kam vaqt sarflanadi va kodning performansini oshiradi.

• #include <iostream> • #define multiply(a, b) (a * b) int main() { • int x = 5, y = 7; • int result = multiply(x, y); • std::cout << x << " * " << y << " = " << result << std::endl; • return 0; • } • //ikki sonni kopaytirish kodi

• #define komandasi bilan ikki sonni ko'paytirish kodida 'multiply' quyidagicha ishlatilgan (a * b) va bu quyidagicha ishlatilgan (x * y) va natijani chiqarish (result) va natijani chiqarish (result). #define komandasi kodni o'qish va tuzishni osonlashtiradi va xatoliklarini kamaytiradi va yaxshi ishlatilganda kodni o'zgartirish va qayta kompilyatsiyalash uchun kam vaqt sarflanadi va kodning performansini oshiradi .

• #define komandasi bilan tuzilgan konstantlar va funksiyalar bir necha avzaliklarga ega bo'ladi: • #define komandasi bilan tuzilgan konstantlar va funksiyalar kompilyatorning ishga tushirish davrida tuziladi va shuning uchun kompilyatorning ishga tushirish davrida qo'shilgan xatoliklar ko'rilmasa bo'ladi. • #define komandasi bilan tuzilgan konstantlar va funksiyalar kompilyatorning ishga tushirish davrida tuzilgan bo'lib, kodning ishga tushirish davrida yangi xatoliklar yuzaga kelmasa bo'ladi. • #define komandasi bilan tuzilgan konstantlar va funksiyalar kompilyatorning ishga tushirish davrida tuzilgan bo'lib, kodning ishga tushirish davrida yangi xatoliklar yuzaga kelmasa bo'ladi va bu kodni o'qish va tuzishni osonlashtiradi va xatoliklarini kamaytiradi. • #define komandasi bilan tuzilgan konstantlar va funksiyalar kompilyatorning ishga tushirish davrida tuzilgan bo'lib, kodning ishga tushirish davrida yangi xatoliklar yuzaga kelmasa bo'ladi va bu kodni o'qish va tuzishni osonlashtiradi va xatoliklarini kamaytiradi va yaxshi ishlatilganda kodni o'zgartirish va qayta kompilyatsiyalash uchun kam vaqt sarflanadi va kodning performansini oshiradi .