Matematika fani o‘qituvchilar uchun kasbiy rivojlanish kuni treningi
Matematika fani o‘qituvchilar uchun kasbiy rivojlanish kuni treningi © All rights reserved.
© All rights reserved Matematika fani o‘qituvchilar uchun kasbiy rivojlanish kuni treningi Maqsadi: • O‘qit uv chilarning dast labk i t reningdan olgan bilimlarini k engay t irish. • Mat emat ik ani o‘qit ish v a o‘rganishning t urli xil pedagogik y ondashuv lari bo‘y icha isht irok chilarni t reningda olgan bilim v a k o’nik malarini boy it ish. Vazifasi: • Isht irok chilarning Singapur mat emat ik a o‘quv dast uri asosida mat emat ik a darslarini y anada samarali t ashk il qilish maqsadida y angi mazmun, met odlar, pedagogik t exnologiy alar v a baholash bo’y icha bilim v a k o‘nik malarni riv ojlant irish.
© All rights reserved Bizning yondashuvimiz A maliy faoliy at orqali o‘rganish • Isht irok chilardan t rening dav omida o‘rgangan v a amaliy foy dalanilgan barcha mat eriallardan k elgusida mak t abdagi dars hamda k asbiy riv ojlanish k uni v a soat i mashg’ulot larida samarali foy dalanishlari t alab et iladi. • Isht irok chilar o‘quv mashg‘ulot lari dav omida o‘quv v a t arqat ma mat eriallari v a t egishli o’quv k o’rgazmali jihozlar bilan t a’minlangan bo‘lishi zarur. Chunk i, bu mat erial v a jihozlarga doimiy rav ishda mashg’ulot lar dav omida murojaat qilishingiz mumk in bo‘ladi. Bu dars v a mashg‘ulot lar samaradorligini oshiradi. • Mazk ur y ondashuv dan doim o‘quv chilar bilan faol mashg‘ulot larni o‘t k azay ot ganda foy dalanishingiz lozim bo‘ladi.
Trening dast urininig mav zulari: 1. Singapur mat emat ik a o‘quv dast uri v a uning t ahlili . 2. Muammolarni hal qilish (mat emat ik masalalarni y echish) st rat egiy alari. 3. “ Moddiy -Rasmli-Timsolli” (MRT) y ondashuv i v a darsda o‘quv chilarni boshqarishning y angicha usullaridan foy dalanish orqali mat emat ik t ushunchalarni t ushunish. 4. Mat emat ik k o‘nik malarni riv ojlant irish. 5. Mat emat ik fi k rlashni riv ojlant irish uchun samarali o‘qit ish hamda t ajribaga ( jaray onga) v a loy ihalashga asoslangan darslarni t ashk il qilish. 6. Mat emat ik ani o‘rganishda t a’lim t exnologiy adan foy dalanish. 7. O‘rganishni t urli usullarda baholash . 8. Mat emat ik a darslarini munozaralar, y o’nalt irilgan sav ollar asosida t ashk il qilish. © All rights reserved
© All rights reserved. Treningni samarali o’tkazishga qo’yilgan talablar (rioya qilish qoidalari) 1. Ochiq v a erk in fi k rga ega bo‘ling! O’rganishga o’zgacha nazar bilan qarash. Harr doim y angi ma’lumot larni o‘rganish y ok i av v al bil ganimizni must ahk aml ash mumk i n. 2. To‘liq isht irok et ing! Qancha k o‘p bili mga ega bo‘lsangiz, shuncha k o‘p t ajribaga ega bo‘lasiz. 3. Diqqat ingizni jamlang! Boshqa fi k rlar v a hay ollarni bir chet ga surib qo‘y ing (but un e’t i bori ngizni y angi bilimlarni o‘rgani shga qarat ing). Qolav ersa , bunga t rening dav omida ham ji smoniy v a ruhiy j ihat dan t ay y or bo‘li ng. 4. Sav ollar bering! Agar biror narsani t ushunmasangiz, t ort inmay so‘rang. Chuqur o‘rganish k alit i biz y ok i hamk asblarimiz bergan sav ollardir. 5. O‘rganganlaringizni amalda qo‘llang! Ushbu t reningdagi y angi t amoy il lar v a o‘rganish nat ij alari sizga ham, o‘quv chilaringizga ham k at t a foy da k elt irishi mumk in! O‘rganganlaringiz uzoq muddat l i xot irada saql ang. 6. Bilimlaringizni baham k o‘ring! O‘rganganlaringizni hamk asblaringiz bilan bo‘l ishi sh uchun v aqt aj rat ing.