Ikkilangan burchakning sinus kosinus
![MAVZU:](/data/documents/4f0063e2-6184-480a-9bf7-3293c5428a14/page_1.png)
![TA RBIY A V IY MA QSA D
O’QUVCHILARNI MILLIY
ISTIQLOL G’OYASIGA
SADOQAT, VATANGA
MUHABBAT VA KELAJAKKA
ISHONCH RUHIDA
TARBIYALASH TA ’LIMIY MA QSA D
A) Trgonometriya elementlari yuzasidan
yangi tushunchalar berish
B) Sinus, kosinus, tangens, kotangenslar
orasidagi munosabatlarni o’rganish
o`quvchilarni fikrini bilish RIV OJ LAN TIRUV CHI
MA QSA D
a)Avvalgi o`tilgan mavzularni
Mustahkamlab yangi tushunlarni
shakllantirish
b) Har bir jarayonning sababini
aniqlab borish, zamon bilan ham
nafaslikni rivojlantirish
KA SBGA Y O’LLOV CHI
MA QSA D
O’QUVCHILARNI JAMIYATNING
YUKSAK TARAQQIYOTI VA
PORLOQ KELAJAGI UCHUN
HISSA QO’SHADIGAN
KASBGA YO’LLASH
MA QSAD](/data/documents/4f0063e2-6184-480a-9bf7-3293c5428a14/page_2.png)
![FANLAR ARO
ALOQADORLIK
•
geometriya;
•
milliy g`oya;
•
Ona tili;
•
iqtisod;](/data/documents/4f0063e2-6184-480a-9bf7-3293c5428a14/page_3.png)
![DARS O’TISH uslubi :DARS O’TISH uslubi :
ARALASH,ARALASH,
INTERFAOL USUL,INTERFAOL USUL,
BAXS –MUNOZARA,BAXS –MUNOZARA,
QIZIQTIRISH, QIZIQTIRISH,
SAVOL –JAVOB.SAVOL –JAVOB.
MUSOBAQAMUSOBAQA](/data/documents/4f0063e2-6184-480a-9bf7-3293c5428a14/page_4.png)
![
“ ALGEBRA” DARSLIGI
KOMPYUTER,
SLAYD,
FORMULALAR,
TARQATMALI MATERIALLAR,
QO`SHIMCHA QO`LLANMALAR,
PSIXOLOGIK TEST,
TEXNIKA VOSITALARI,](/data/documents/4f0063e2-6184-480a-9bf7-3293c5428a14/page_5.png)
![a) SALOMLASHISH
b) DA VOMATN I AN IQLASH
c) DA RSGA TAY Y ORGA RLIK
d) O’TILGAN MAV ZUN I TAKRORLASH
a) Y AN GI MAV ZUN IN G BAY ON I
b) O’QUV CHILARN I BAHOLASH
c) UY GA VAZIFA BERISH](/data/documents/4f0063e2-6184-480a-9bf7-3293c5428a14/page_6.png)
![RIVOJLANTIRUVCHI
MASHQLAR O`TKAZISH
1)TARQATMALI MATERIALLAR
BILAN ISHLASH
2) ANTIANAGRAMMA O’YINI](/data/documents/4f0063e2-6184-480a-9bf7-3293c5428a14/page_7.png)
![3.Yangi mavzuning bayoni.
Biz o’tgan darsimizda qo’shish formulalari bilan
tanishganmiz.
tg tg
tg tg
tg
tg tg
tg tg
tg
1
) (
1
) (
sin sin cos cos ) cos(
sin cos cos sin ) sin(
sin sin cos cos ) cos(
sin cos cos sin ) sin(](/data/documents/4f0063e2-6184-480a-9bf7-3293c5428a14/page_8.png)
![Qo’shish
formulalardagi
b=a bo’lganda
formulalar
quyidagicha bo’ladi cos sin 2 2 sin
2 2
sin cos 2 cos ](/data/documents/4f0063e2-6184-480a-9bf7-3293c5428a14/page_9.png)
![Endi formulalarni quyidagi misollarda
tatbiq etamiz.
MisollarMisollar
2
2
45 sin
30 22 * 2 sin 30 22 cos 30 22 sin 2
2
1
3
2
cos
3
* 2 cos
3
sin
3
cos
2 2
](/data/documents/4f0063e2-6184-480a-9bf7-3293c5428a14/page_10.png)
![VI.Yangi mavzuni
mustahkamlash.
Yangi mavzuni mustahkamlash uchun darslikdagi 338-340 misollarni
qatorlar asosida o’quvchilar ishlaydilar.
338-misol.2
1
2
1
1 150 sin 1
75 sin 75 cos 2 75 sin 75 cos
75 sin 75 sin 75 cos 2 75 cos ) 75 sin 75 (cos
2 2
2 2 2
](/data/documents/4f0063e2-6184-480a-9bf7-3293c5428a14/page_11.png)
![339-misol
Hisoblang.4
1
4
1
0 *
2
1
4
1
sin *
2
1
4
1
2
2
sin *
2
1
4
1
2
* 2 sin
2
1
4
1
2
cos
2
sin * 2 *
2
1
4
1
2
cos
2
sin ). 3
](/data/documents/4f0063e2-6184-480a-9bf7-3293c5428a14/page_12.png)
![Natural sonlarNatural sonlar
Tub sonlarTub sonlar
Ratsional sonlarRatsional sonlar
Murakkab sonlarMurakkab sonlar
Irratsional sonlarIrratsional sonlar SonlarSonlar
Haqiqiy sonlarHaqiqiy sonlar](/data/documents/4f0063e2-6184-480a-9bf7-3293c5428a14/page_13.png)
![Kvadrat Kvadrat
ParallelogrammParallelogramm
Ixtiyoriy Ixtiyoriy
to’rtburchakto’rtburchakTo’rtburchaklarTo’rtburchaklar
TrapetsiyaTrapetsiya
RombRomb
To’g’rito’rtTo’g’rito’rt
burchakburchak](/data/documents/4f0063e2-6184-480a-9bf7-3293c5428a14/page_14.png)
![Kompyuter
qurilmalari SkanerMonitorMonitor
TizimliTizimli
blokblok ModemModemPrinterPrinter KlaviaturaKlaviatura](/data/documents/4f0063e2-6184-480a-9bf7-3293c5428a14/page_15.png)
![
O’TILGAN MAVZUNI O’RGANIB KELISH,O’TILGAN MAVZUNI O’RGANIB KELISH,
O’TILGAN MAVZU YUZASIDAN QOIDALARNI VA O’TILGAN MAVZU YUZASIDAN QOIDALARNI VA
FORMULALARNI YOD OLISH,FORMULALARNI YOD OLISH,
KEYINGI DARSGA TAYYORLANIB KELISH.KEYINGI DARSGA TAYYORLANIB KELISH.
340 - MISOLNI ISHLASH!!!340 - MISOLNI ISHLASH!!!](/data/documents/4f0063e2-6184-480a-9bf7-3293c5428a14/page_16.png)
![Эътиборингиз
учун ра ҳ мат !](/data/documents/4f0063e2-6184-480a-9bf7-3293c5428a14/page_17.png)
MAVZU:
TA RBIY A V IY MA QSA D O’QUVCHILARNI MILLIY ISTIQLOL G’OYASIGA SADOQAT, VATANGA MUHABBAT VA KELAJAKKA ISHONCH RUHIDA TARBIYALASH TA ’LIMIY MA QSA D A) Trgonometriya elementlari yuzasidan yangi tushunchalar berish B) Sinus, kosinus, tangens, kotangenslar orasidagi munosabatlarni o’rganish o`quvchilarni fikrini bilish RIV OJ LAN TIRUV CHI MA QSA D a)Avvalgi o`tilgan mavzularni Mustahkamlab yangi tushunlarni shakllantirish b) Har bir jarayonning sababini aniqlab borish, zamon bilan ham nafaslikni rivojlantirish KA SBGA Y O’LLOV CHI MA QSA D O’QUVCHILARNI JAMIYATNING YUKSAK TARAQQIYOTI VA PORLOQ KELAJAGI UCHUN HISSA QO’SHADIGAN KASBGA YO’LLASH MA QSAD
FANLAR ARO ALOQADORLIK • geometriya; • milliy g`oya; • Ona tili; • iqtisod;
DARS O’TISH uslubi :DARS O’TISH uslubi : ARALASH,ARALASH, INTERFAOL USUL,INTERFAOL USUL, BAXS –MUNOZARA,BAXS –MUNOZARA, QIZIQTIRISH, QIZIQTIRISH, SAVOL –JAVOB.SAVOL –JAVOB. MUSOBAQAMUSOBAQA
“ ALGEBRA” DARSLIGI KOMPYUTER, SLAYD, FORMULALAR, TARQATMALI MATERIALLAR, QO`SHIMCHA QO`LLANMALAR, PSIXOLOGIK TEST, TEXNIKA VOSITALARI,