Ikkilangan burchakning sinus kosinus
MAVZU:
TA RBIY A V IY MA QSA D O’QUVCHILARNI MILLIY ISTIQLOL G’OYASIGA SADOQAT, VATANGA MUHABBAT VA KELAJAKKA ISHONCH RUHIDA TARBIYALASH TA ’LIMIY MA QSA D A) Trgonometriya elementlari yuzasidan yangi tushunchalar berish B) Sinus, kosinus, tangens, kotangenslar orasidagi munosabatlarni o’rganish o`quvchilarni fikrini bilish RIV OJ LAN TIRUV CHI MA QSA D a)Avvalgi o`tilgan mavzularni Mustahkamlab yangi tushunlarni shakllantirish b) Har bir jarayonning sababini aniqlab borish, zamon bilan ham nafaslikni rivojlantirish KA SBGA Y O’LLOV CHI MA QSA D O’QUVCHILARNI JAMIYATNING YUKSAK TARAQQIYOTI VA PORLOQ KELAJAGI UCHUN HISSA QO’SHADIGAN KASBGA YO’LLASH MA QSAD
FANLAR ARO ALOQADORLIK • geometriya; • milliy g`oya; • Ona tili; • iqtisod;
DARS O’TISH uslubi :DARS O’TISH uslubi : ARALASH,ARALASH, INTERFAOL USUL,INTERFAOL USUL, BAXS –MUNOZARA,BAXS –MUNOZARA, QIZIQTIRISH, QIZIQTIRISH, SAVOL –JAVOB.SAVOL –JAVOB. MUSOBAQAMUSOBAQA
“ ALGEBRA” DARSLIGI KOMPYUTER, SLAYD, FORMULALAR, TARQATMALI MATERIALLAR, QO`SHIMCHA QO`LLANMALAR, PSIXOLOGIK TEST, TEXNIKA VOSITALARI,