logo

Ikkilangan burchakning sinus kosinus

Загружено в:

15.08.2023

Скачано:

0

Размер:

1984 KB
MAVZU: TA RBIY A V IY  MA QSA D
O’QUVCHILARNI MILLIY
  ISTIQLOL G’OYASIGA 
SADOQAT, VATANGA 
MUHABBAT VA KELAJAKKA 
ISHONCH RUHIDA 
TARBIYALASH  TA ’LIMIY  MA QSA D
A) Trgonometriya elementlari yuzasidan 
yangi tushunchalar berish
B)  Sinus, kosinus, tangens, kotangenslar
orasidagi munosabatlarni o’rganish
o`quvchilarni fikrini bilish         RIV OJ LAN TIRUV CHI 
      MA QSA D
a)Avvalgi o`tilgan mavzularni 
Mustahkamlab yangi tushunlarni
  shakllantirish
b) Har bir jarayonning sababini
  aniqlab borish, zamon bilan ham
nafaslikni rivojlantirish 
             KA SBGA  Y O’LLOV CHI 
         MA QSA D
O’QUVCHILARNI JAMIYATNING 
YUKSAK TARAQQIYOTI VA 
PORLOQ KELAJAGI UCHUN 
HISSA QO’SHADIGAN
  KASBGA YO’LLASH
 MA QSAD  FANLAR ARO 
ALOQADORLIK
•
geometriya;
•
milliy g`oya;
•
Ona tili;
•
iqtisod; DARS O’TISH uslubi :DARS O’TISH uslubi :

ARALASH,ARALASH,

INTERFAOL USUL,INTERFAOL USUL,

BAXS –MUNOZARA,BAXS –MUNOZARA,

QIZIQTIRISH, QIZIQTIRISH, 

SAVOL –JAVOB.SAVOL –JAVOB.

MUSOBAQAMUSOBAQA
   
 “ ALGEBRA” DARSLIGI

KOMPYUTER,

SLAYD,

FORMULALAR,

TARQATMALI MATERIALLAR,

QO`SHIMCHA QO`LLANMALAR,

PSIXOLOGIK TEST,

TEXNIKA VOSITALARI,
  a) SALOMLASHISH
b) DA VOMATN I AN IQLASH
c) DA RSGA TAY Y ORGA RLIK
d) O’TILGAN  MAV ZUN I TAKRORLASH
a) Y AN GI MAV ZUN IN G BAY ON I 
b) O’QUV CHILARN I BAHOLASH
c) UY GA VAZIFA BERISH   RIVOJLANTIRUVCHI 
MASHQLAR O`TKAZISH
1)TARQATMALI MATERIALLAR 
BILAN ISHLASH
2) ANTIANAGRAMMA O’YINI 3.Yangi mavzuning bayoni.
Biz o’tgan darsimizda qo’shish formulalari bilan 
tanishganmiz.		
		
		
		
		
		
						
						
						
						
tg	tg	
tg	tg	
tg	
tg	tg	
tg	tg	
tg	
	
	
		
	
	
		
			
			
			
			
1	
)	(	
1	
)	(	
sin	sin	cos	cos	)	cos(	
sin	cos	cos	sin	)	sin(	
sin	sin	cos	cos	)	cos(	
sin	cos	cos	sin	)	sin(        
Qo’shish
  formulalardagi
  b=a bo’lganda
  formulalar 
quyidagicha bo’ladi  			cos	sin	2	2	sin		
			
2	2	
sin	cos	2	cos		         Endi formulalarni quyidagi misollarda  
tatbiq etamiz.
MisollarMisollar
    2
2	
45	sin	
30	22	*	2	sin	30	22	cos	30	22	sin	2	
	
		
			
	
			
2
1	
3
2	
cos	
3	
*	2	cos	
3	
sin	
3	
cos	
2	2	
					
			      VI.Yangi mavzuni 
mustahkamlash.
          
  
Yangi mavzuni mustahkamlash uchun darslikdagi 338-340 misollarni  
qatorlar asosida o’quvchilar ishlaydilar.
                      338-misol.2
1	
2
1	
1	150	sin	1	
75	sin	75	cos	2	75	sin	75	cos	
75	sin	75	sin	75	cos	2	75	cos	)	75	sin	75	(cos	
2	2	
2	2	2
				
				
					
	
				
					 339-misol
          
  

Hisoblang.4
1	
4
1	
0	*	
2
1	
4
1	
sin	*	
2
1	
4
1	
2	
2	
sin	*	
2
1	
4
1	
2	
*	2	sin	
2
1	
4
1	
2	
cos	
2	
sin	*	2	*	
2
1	
4
1	
2	
cos	
2	
sin	).	3	
				
				
				
	
		
			 Natural sonlarNatural sonlar   
Tub sonlarTub sonlar
Ratsional sonlarRatsional sonlar  
  
Murakkab sonlarMurakkab sonlar
Irratsional sonlarIrratsional sonlar SonlarSonlar
Haqiqiy sonlarHaqiqiy sonlar   Kvadrat Kvadrat    
ParallelogrammParallelogramm
    
Ixtiyoriy Ixtiyoriy 
to’rtburchakto’rtburchakTo’rtburchaklarTo’rtburchaklar
      
TrapetsiyaTrapetsiya
  RombRomb
     
To’g’rito’rtTo’g’rito’rt
burchakburchak
     Kompyuter
qurilmalari   SkanerMonitorMonitor
TizimliTizimli
blokblok ModemModemPrinterPrinter KlaviaturaKlaviatura        
  
O’TILGAN MAVZUNI O’RGANIB KELISH,O’TILGAN MAVZUNI O’RGANIB KELISH,

  
O’TILGAN  MAVZU  YUZASIDAN  QOIDALARNI  VA O’TILGAN  MAVZU  YUZASIDAN  QOIDALARNI  VA 
FORMULALARNI  YOD OLISH,FORMULALARNI  YOD OLISH,

  
KEYINGI  DARSGA  TAYYORLANIB  KELISH.KEYINGI  DARSGA  TAYYORLANIB  KELISH.

  
340 - MISOLNI  ISHLASH!!!340 - MISOLNI  ISHLASH!!!   Эътиборингиз 
учун ра ҳ мат !

MAVZU:

TA RBIY A V IY MA QSA D O’QUVCHILARNI MILLIY ISTIQLOL G’OYASIGA SADOQAT, VATANGA MUHABBAT VA KELAJAKKA ISHONCH RUHIDA TARBIYALASH TA ’LIMIY MA QSA D A) Trgonometriya elementlari yuzasidan yangi tushunchalar berish B) Sinus, kosinus, tangens, kotangenslar orasidagi munosabatlarni o’rganish o`quvchilarni fikrini bilish RIV OJ LAN TIRUV CHI MA QSA D a)Avvalgi o`tilgan mavzularni Mustahkamlab yangi tushunlarni shakllantirish b) Har bir jarayonning sababini aniqlab borish, zamon bilan ham nafaslikni rivojlantirish KA SBGA Y O’LLOV CHI MA QSA D O’QUVCHILARNI JAMIYATNING YUKSAK TARAQQIYOTI VA PORLOQ KELAJAGI UCHUN HISSA QO’SHADIGAN KASBGA YO’LLASH MA QSAD

FANLAR ARO ALOQADORLIK • geometriya; • milliy g`oya; • Ona tili; • iqtisod;

DARS O’TISH uslubi :DARS O’TISH uslubi :  ARALASH,ARALASH,  INTERFAOL USUL,INTERFAOL USUL,  BAXS –MUNOZARA,BAXS –MUNOZARA,  QIZIQTIRISH, QIZIQTIRISH,  SAVOL –JAVOB.SAVOL –JAVOB.  MUSOBAQAMUSOBAQA

 “ ALGEBRA” DARSLIGI  KOMPYUTER,  SLAYD,  FORMULALAR,  TARQATMALI MATERIALLAR,  QO`SHIMCHA QO`LLANMALAR,  PSIXOLOGIK TEST,  TEXNIKA VOSITALARI,