Kampaniya ahvolining tahlili
Mavzu:Kam p aniya ahvolining tahlili RE JA: 1. Kampaniyaning tarixi 2. Kompaniyaning strategik mavqeyini baholashda ichki va tashqi muhut tahlili 3. Kompaniya ahvolini tahlil qilish uslubi
Zarqand tarixi 2006 yilda, kompaniyamiz asoschisi birinchi marta shirinliklar ishlab chiqarish liniyasini ishga tushirganidan boshlangan. Bungacha u uzoq vaqt qandolatchilik sohasida ishlagan va bu sohaga mehri uyg'ongan. Uning maqsadi odamlarga har kuni quvonch baxsh etadigan kompaniya yaratish edi. Mahsulotlarini O'zbekistonda va qo'shni mamlakatlarda millionlab odamlar tanlaydigan Zarqand brendi aynan shu tarzda paydo bo'ldi Zarqand 14 yildan ortiq vaqtdan beri O'zbekiston va MDH davlatlari bozorida qandolat mahsulotlarini ishlab chiqarish va sotish bilan shug'ullanadi. Biz uchun asosiy segmentlar bu bolalar va shirinlikni sevuvchi kattalardir. Ular uchun bizning kompaniyamiz shokolad, vafli mahsulotlari, pechene va batonchiklar kabi turli xil mahsulotlarni ishlab chiqaradi. Biz poytaxtimizning Olmazor tumanida joylashgan ishlab chiqarish fabrikamizda assortimentni kengaytirish bo'yicha doimiy ish olib boramiz.
Bizning korhona qandolat fabrikasi bulib unda asosan shkalatni pechoni ishlab chiqarish yulga quyilgan. Zaiflik bu kampaniya faoliyati uchun zarur bulgan nmaningdur yetishmasligi kampaniya qilaolmaydigan qandaydir ish yoki kampaniy qandaydur noqulay sharoitga solib quyadigan sharoit . Kampaniyaning kuchli va zaif tomonlarini aniqlangandan keyin har ikkala royhat organilishi va baholanishi lozim Bizning korhonaning zaif tomonlari ishlab chiqarish aparatlarining yetishmovchiligi va dastavka mashinalarining kamligi hisoblanadi, bizga tushayotga zakazlarga hozirgi kumda ishlayotgan aparatlar yetarli mahsulot chiqazi beraolmaganli sababli klentlar uzoq vaqt kutib qolishyabdi. Korhonaning eng muhum yutugi bu raqiblariga nisbatan kampaniya yahshi bajara oladigan ishidir. Ayni payitda yahshi strategiya zaif jihatlarini korib chiqishni ham talab qiladi.
Ishning tavsifi. Konfetlarni qoliplash mashinasini ishlab chiqarish jarayonini boshqarish. Qolipga quyish, jele va boshqa konfet massalarini tayyorlash retseptlari va texnologik rejimlariga rioya qilish.Konfet tanasini quyish va mustahkamlash, ularni kraxmaldan tozalash jarayonlarini tartibga solish. Agregatning birliklari va mexanizmlarining o'zaro ta'sirini ta'minlash, ularning ishidagi nosozliklarni bartaraf etish. Tovoqlarni kraxmal bilan bir xilda to'ldirishni, hujayra hosil bo'lish sifatini va ularni to'ldirishni nazorat qilish. Konfet qutilarining deformatsiyasi sabablarini aniqlash va yo'q qilish, ish paytida xizmat ko'rsatilayotgan uskunaning noto'g'ri ishlashi. Davlat standartiga muvofiq konfet qutilarining vaznini nazorat qilish. Tezlashtirilgan ushlab turish bilan oqim-mexanizatsiyalashgan chiziqda shirinliklarni tayyorlash jarayonini boshqarish. Konfet massalarini pishirish, massalarni qizdirish, retsept bo'yicha tarkibiy qismlarni kiritish, massalarni chayqash va chiniqtirish, konfet tanasini quyish va tezlashtirilgan quritish. Xizmat ko'rsatilayotgan asbob-uskunalar va texnologik rejimning ritmidagi nosozliklar va buzilishlarning oldini olish va bartaraf etish. Konfet massalaridan namuna olish va namligiga tahlil qilish.Sovutgichdagi harorat rejimini kuzatish