logo

Kampaniya ahvolining tahlili

Загружено в:

06.03.2024

Скачано:

0

Размер:

777.80078125 KB
                
                     Mavzu:Kam p aniya ahvolining tahlili
      RE JA:
1. Kampaniyaning tarixi
2. Kompaniyaning strategik mavqeyini baholashda ichki va 
tashqi muhut  tahlili
3. Kompaniya ahvolini tahlil qilish uslubi         Zarqand tarixi 2006 yilda, kompaniyamiz asoschisi birinchi marta shirinliklar ishlab chiqarish 
liniyasini ishga tushirganidan boshlangan. Bungacha u uzoq vaqt qandolatchilik sohasida 
ishlagan va bu sohaga mehri uyg'ongan. Uning maqsadi odamlarga har kuni quvonch baxsh 
etadigan kompaniya yaratish edi. Mahsulotlarini O'zbekistonda va qo'shni mamlakatlarda 
millionlab odamlar tanlaydigan Zarqand brendi aynan shu tarzda paydo bo'ldi
      Zarqand  14 yildan ortiq vaqtdan beri O'zbekiston va MDH 
davlatlari bozorida qandolat mahsulotlarini ishlab chiqarish va 
sotish bilan shug'ullanadi. Biz uchun asosiy segmentlar bu bolalar va 
shirinlikni sevuvchi kattalardir. Ular uchun bizning kompaniyamiz 
shokolad, vafli mahsulotlari, pechene va batonchiklar kabi turli xil 
mahsulotlarni ishlab chiqaradi. Biz poytaxtimizning Olmazor 
tumanida joylashgan ishlab chiqarish fabrikamizda assortimentni 
kengaytirish bo'yicha doimiy ish olib boramiz.         
            Bizning korhona qandolat fabrikasi bulib unda asosan shkalatni pechoni ishlab chiqarish 
yulga quyilgan.
             Zaiflik bu kampaniya faoliyati uchun zarur bulgan nmaningdur  yetishmasligi kampaniya 
qilaolmaydigan qandaydir ish yoki kampaniy qandaydur noqulay sharoitga solib quyadigan sharoit 
. Kampaniyaning kuchli va zaif tomonlarini aniqlangandan keyin har ikkala  royhat organilishi va 
baholanishi lozim  
Bizning korhonaning  zaif tomonlari ishlab chiqarish aparatlarining yetishmovchiligi  va dastavka 
mashinalarining kamligi hisoblanadi, bizga tushayotga zakazlarga hozirgi kumda ishlayotgan 
aparatlar  yetarli mahsulot chiqazi beraolmaganli sababli  klentlar uzoq vaqt kutib qolishyabdi.  
Korhonaning eng muhum yutugi  bu raqiblariga nisbatan  kampaniya yahshi bajara oladigan 
ishidir.  Ayni payitda  yahshi strategiya  zaif jihatlarini korib chiqishni ham talab qiladi.   
Ishning tavsifi. Konfetlarni qoliplash mashinasini ishlab chiqarish jarayonini 
boshqarish. Qolipga quyish, jele va boshqa konfet massalarini tayyorlash retseptlari va 
texnologik rejimlariga rioya qilish.Konfet tanasini quyish va mustahkamlash, ularni 
kraxmaldan tozalash jarayonlarini tartibga solish. Agregatning birliklari va 
mexanizmlarining o'zaro ta'sirini ta'minlash, ularning ishidagi nosozliklarni bartaraf 
etish. Tovoqlarni kraxmal bilan bir xilda to'ldirishni, hujayra hosil bo'lish sifatini va 
ularni to'ldirishni nazorat qilish. Konfet qutilarining deformatsiyasi sabablarini aniqlash 
va yo'q qilish, ish paytida xizmat ko'rsatilayotgan uskunaning noto'g'ri ishlashi. Davlat 
standartiga muvofiq konfet qutilarining vaznini nazorat qilish. Tezlashtirilgan ushlab 
turish bilan oqim-mexanizatsiyalashgan chiziqda shirinliklarni tayyorlash jarayonini 
boshqarish. Konfet massalarini pishirish, massalarni qizdirish, retsept bo'yicha tarkibiy 
qismlarni kiritish, massalarni chayqash va chiniqtirish, konfet tanasini quyish va 
tezlashtirilgan quritish. Xizmat ko'rsatilayotgan asbob-uskunalar va texnologik 
rejimning ritmidagi nosozliklar va buzilishlarning oldini olish va bartaraf etish. Konfet 
massalaridan namuna olish va namligiga tahlil qilish.Sovutgichdagi harorat rejimini 
kuzatish 
. Oqimli kompleks-mexanizatsiyalashgan liniyalarda pralin va fondanli shirinliklarni presslash 
orqali ishlab chiqarish jarayonini boshqarish. Konfet massasini shakllantirish jarayoniga 
tayyorlash, to'plamlarni kesish, shirinliklarni sirlash va o'rash. Nazorat o‘lchash asboblari 
ko‘rsatkichlari, laboratoriya tahlillari natijalari va organoleptik usul bo‘yicha texnologik 
jarayonni nazorat qilish.Ishlab chiqarish kompleks-mexanizatsiyalashgan liniyada “Grilaj” 
tipidagi konfetlarni tayyorlash jarayonini o‘tkazish. Shakarni eritish jarayonini o'tkazish, 
yong'oqlarni maydalash, qovurish uchun konfet massalarini tayyorlash. Asboblar 
ko'rsatkichlari bo'yicha shakarni eritish va konfet massasini tayyorlash jarayonini tartibga 
solish. Oqimli kompleks-mexanizatsiyalashgan liniyaning texnik holatini kuzatish va xizmat 
ko'rsatilayotgan uskunaning uzluksiz va sinxron ishlashini ta'minlash. 
    . Sav d o  m ay d o n c h as i n i n g  r ej as i

Savdo maydonchasining joylashuvi xaridorga tovarlarga to'sqinliksiz kirish imkoniyatini yaratishi 
kerak: qulaylik, xarid qilish qulayligi va soddaligi, zal atrofida harakatlanish erkinligi, mahsulotlar 
guruhlarini oqilona va tushunarli tashkil etish. Bundan tashqari, zalni rejalashtirayotganda, 
belgilar, narx belgilari va boshqalarni joylashtirishda assortimentning maksimal ko'rinishini 
ta'minlash kerak.

Maksimal trafikni ta'minlash uchun savdo maydonining chiziqli uzunlamasına rejimi qo'llaniladi. 
Yo'laklarning tavsiya etilgan kengligi - perimetri bo'ylab asosiy yo'laklar - savdo maydonchasi 
maydoniga qarab 1,3-1,9 m, ichki - 1,2-1,7 m, kassa oldida 1,5-2,0 m.

Sav d o  m ay d o n c h as i d a b o ' l i m l ar, b o 'l i m l ar  v a b o 'l i m l ar n i  j o y l as h t i r i s h  m o d el i

Eng muvaffaqiyatli - an'anaviy maydonlarga yaqin savdo maydonlarining joylashuvi.

O'ziga o'zi xizmat ko'rsatadigan do'konlarda do'konlar savdo maydonchasi bo'ylab fasadning 
o'ng burchagidan yurib, soat sohasi bo'ylab teskari tomonga qarab harakatlanishadi.

Savdo maydonini rejalashtirishning birinchi bosqichi tez buziladigan tovarlar va kundalik talabga 
ega bo'lgan tovarlarni perimetri bo'ylab joylashtirish kerak, shunda kirish joyidagi mijozlar butun 
do'kon bo'ylab yurishlari kerak 
  Shuningdek  qaysi imkoniyatlardan samarali tarzda foydalanish  
aniqlashtirish uchun  kampaniya                Tahdidlar 
uz kuchi  va ojiz  tomonlari bilan  bir qatorda  ayni damdagi va imkon 
doirasidagi  marketing harakatlarini  ham tahlil qilib chiqishi zarur 
  Haqiqiy yutuq nafaqat kampaniyaning oz muhutidagi  imkoniyatlardan  
oz kuchiga solishtirish balki shu bilan  bir qatorda  ojiz tomonlarini yengib 
utib  ularni bartaraf etish bunda tahtidlarnng sonini kamaytirishhamdir

bu shunday hususiyatki kampaniyaning  qoshimcha imkoniyatlar beradi. 
Bu kuch mahoratda  sezilarli tajribada  qimmatli tashkiliy resurslarda  yoki 
aniq imkoniyatlarda  firmaga bozorda ustunlik yaratib b eruvchi  
yutuqlarda bulishi mumkin.  Kuch shuningdek bozorda raqobatchilikni 
kuchaytirish tajribasiga egfa bulgan  boshq bir kampaniya bilan qushilishi 
 yoki sherikchilik qilish   yoli bilan ham yaratilishi mumkin.  
Kampaniyaning strategik  istiqboli uchun  kuchli jihatlar ayniqsa  
muximdir, chunki ular strategiyaning  poydevorini tashkil qiladi, 
raqobatliustunliklar  anashu jihatlar ustunligiga qurilishi  lozim.  
                                   
                                              Adabiyotlar ro ` yhati
    Yo l doshev N.Q strategik menejment. Oquv qollanma –T.; ТДИУ  ,2014-140 6
  Raxmatukkayeva N “strategik  menejment ’’. Darslik , T.” fan va texnalogiya”. 2019y

Mavzu:Kam p aniya ahvolining tahlili RE JA: 1. Kampaniyaning tarixi 2. Kompaniyaning strategik mavqeyini baholashda ichki va tashqi muhut tahlili 3. Kompaniya ahvolini tahlil qilish uslubi

Zarqand tarixi 2006 yilda, kompaniyamiz asoschisi birinchi marta shirinliklar ishlab chiqarish liniyasini ishga tushirganidan boshlangan. Bungacha u uzoq vaqt qandolatchilik sohasida ishlagan va bu sohaga mehri uyg'ongan. Uning maqsadi odamlarga har kuni quvonch baxsh etadigan kompaniya yaratish edi. Mahsulotlarini O'zbekistonda va qo'shni mamlakatlarda millionlab odamlar tanlaydigan Zarqand brendi aynan shu tarzda paydo bo'ldi Zarqand 14 yildan ortiq vaqtdan beri O'zbekiston va MDH davlatlari bozorida qandolat mahsulotlarini ishlab chiqarish va sotish bilan shug'ullanadi. Biz uchun asosiy segmentlar bu bolalar va shirinlikni sevuvchi kattalardir. Ular uchun bizning kompaniyamiz shokolad, vafli mahsulotlari, pechene va batonchiklar kabi turli xil mahsulotlarni ishlab chiqaradi. Biz poytaxtimizning Olmazor tumanida joylashgan ishlab chiqarish fabrikamizda assortimentni kengaytirish bo'yicha doimiy ish olib boramiz.

Bizning korhona qandolat fabrikasi bulib unda asosan shkalatni pechoni ishlab chiqarish yulga quyilgan. Zaiflik bu kampaniya faoliyati uchun zarur bulgan nmaningdur yetishmasligi kampaniya qilaolmaydigan qandaydir ish yoki kampaniy qandaydur noqulay sharoitga solib quyadigan sharoit . Kampaniyaning kuchli va zaif tomonlarini aniqlangandan keyin har ikkala royhat organilishi va baholanishi lozim Bizning korhonaning zaif tomonlari ishlab chiqarish aparatlarining yetishmovchiligi va dastavka mashinalarining kamligi hisoblanadi, bizga tushayotga zakazlarga hozirgi kumda ishlayotgan aparatlar yetarli mahsulot chiqazi beraolmaganli sababli klentlar uzoq vaqt kutib qolishyabdi. Korhonaning eng muhum yutugi bu raqiblariga nisbatan kampaniya yahshi bajara oladigan ishidir. Ayni payitda yahshi strategiya zaif jihatlarini korib chiqishni ham talab qiladi.

 Ishning tavsifi. Konfetlarni qoliplash mashinasini ishlab chiqarish jarayonini boshqarish. Qolipga quyish, jele va boshqa konfet massalarini tayyorlash retseptlari va texnologik rejimlariga rioya qilish.Konfet tanasini quyish va mustahkamlash, ularni kraxmaldan tozalash jarayonlarini tartibga solish. Agregatning birliklari va mexanizmlarining o'zaro ta'sirini ta'minlash, ularning ishidagi nosozliklarni bartaraf etish. Tovoqlarni kraxmal bilan bir xilda to'ldirishni, hujayra hosil bo'lish sifatini va ularni to'ldirishni nazorat qilish. Konfet qutilarining deformatsiyasi sabablarini aniqlash va yo'q qilish, ish paytida xizmat ko'rsatilayotgan uskunaning noto'g'ri ishlashi. Davlat standartiga muvofiq konfet qutilarining vaznini nazorat qilish. Tezlashtirilgan ushlab turish bilan oqim-mexanizatsiyalashgan chiziqda shirinliklarni tayyorlash jarayonini boshqarish. Konfet massalarini pishirish, massalarni qizdirish, retsept bo'yicha tarkibiy qismlarni kiritish, massalarni chayqash va chiniqtirish, konfet tanasini quyish va tezlashtirilgan quritish. Xizmat ko'rsatilayotgan asbob-uskunalar va texnologik rejimning ritmidagi nosozliklar va buzilishlarning oldini olish va bartaraf etish. Konfet massalaridan namuna olish va namligiga tahlil qilish.Sovutgichdagi harorat rejimini kuzatish