Maktabgacha yoshdagi bolalar psixologiyasi
MAVZU: Mak t abgacha y oshdagi bolalar psixologiy asi.
• Reja. • 1. Kichik maktabgacha yoshdagi bolalarning psixologik • xususiyatlari. • 2. Katta va o’rta maktabgacha yoshdagi bolalarning shaxs sifatida shakllanishida kattalarning o’rni • 3. Bolaning psixik rivojlanishida o‘yinning roli.
KO'PINCHA OTA-ONALAR O'ZLARI BILMAGAN HOLDA BOLADA SALBIY HIS-TUYG'ULARNI QO'ZG'ATADILAR: ULAR O'YNASHNI XOHLAGANLARIDA UXLASHADI, "UNCHALIK MAZALI BO'LMAGAN" SHO'RVA ISTE'MOL QILADILAR, SEVIMLI O'YINCHOQLARINI QO'YADILAR VA UYDAN PIYODA KETADILAR. SHUNDAY QILIB, CHAQALOQ KATTALARGA ZARAR ETKAZISH VA O'Z NOROZILIGINI BILDIRISH ISTAGI BOR. 2-4 YOSHLI BOLALARNING AXLOQIY TARBIYASI KATTALARNING DOIMIY IJOBIY NAMUNASI BILAN AMALGA OSHIRILISHI KERAK.
Bola 2.5 yoshda: Kamida 3 so'zdan iborat gap gapiradi; Ranglarni biladi; Stul ustiga bemalol chiqadi; Narvonga chiqadi; Sakraydi; Velosiped haydaydi; Kiyimini yechib kiya oladi; O'zi ovqatlanadi; Kitob ko'rishni yaxshi ko'radi; Ashula aytadi; She'r yodlay oladi; Ertak aytib beradi;