logo

Pedagogikaning ilmiy asoslari.Pedagogika fan sifatida uning predmeti, maqsadi va vazifalari

Загружено в:

20.11.2024

Скачано:

0

Размер:

195.5888671875 KB
http://presentation-creation.ru/Pedagogikaning ilmiy asoslari.
Pedagogika fan sifatida uning predmeti, 
maqsadi va vazifalari http://presentation-creation.ru/Pedagogikaning  nazariy  va 
texnologik  vazifalari mavjud.
Pedagogikaning 
nazariy vazifalari 
3  xil darajada 
amalga oshiriladi
Prognostik  – pedagog faoliyatlari ilmiy 
tadqiqotlar orqali o’rganish  va ular asosida 
bu faoliyatni o’zgartirish moduliDiagnostik  – pedagogik hodisalarning 
holatini, pedagog va o’qituvchi 
faoliyatining samaradorligini aniqlashTavsiflash yoki tushuntirish  – ilg’or va 
novatorlik pedagogic tajribalarni o’rganish   http://presentation-creation.ru/Pedagogikaning texnologik vazifalarini 
amalga oshirishning  3 ta  darajasi mavjud
Bu o’z ichiga nazariy 
konsepsiyalarni oluvchi 
va pedagogic faoliyatlar 
rejasini, uning 
mazmunini va 
xarakterini aniqlovchi 
metodikmateriallarni 
ishlash Bu fanlar yutuqlarini 
ta’limiy amaliyotga uni 
takomillashtirish va 
rekonstruksiya qilish 
maqsadida tatbiq 
etishga qaratilgan Bu ilmiy izlanishlar 
natijalarining ta’lim va 
tarbiyaning amaliyotga ta’sirini 
baholash va ilmiy nazariy va 
amaliy faoliyatning bundan 
keying korreksiyasini ko’zda 
tutadi  http://presentation-creation.ru/Pedagogikaning muhim tarkibiy qismlari
Didaktika
(ta’lim 
nazariyasi) Tarbiya 
nazariyasi http://presentation-creation.ru/Шаблоны презентаций с сайта  presentation-creation.ruShaxs Psixologik jihatdan taraqqiy etgan, shaxsiy xususiyatlari va xatti-harakatlari 
bilan boshqalardan jamiyat a’zosi.
Tarbiya Muayyan,aniq maqsad hamda ijtimoiy-tarixiy  tajriba asosida yosh avlodni 
har tomonlama  o’stirish,uning ongini tarkib toptirish jarayoni.
Ta’lim O’quvchilarni nazariy va amaliy bilimlar bilan qurollantirish,ularni har 
tomonlama o’stirish jarayoni.
Bilim Shaxsning ongida tushunchalar, sxemalar, ma’lum obrazlar ko’rinishida aks 
etuvchi ma’lumotlar jamlanmasi.
Ko’nikma Shaxsning muayyan faoliyatini tashkil eta olish qobiliyati
Malaka  Muayyan harakat yoki faoliyatni bajarishning avtomatlashtirilgan shakli
Ma’lumot Ta’lim-tarbiya natijasida o’zlashtirilgan va tizimlashtirilgan bilim.
Rivojlanish Shaxsning fiziologik va intellektual o’sishda namoyon bo’ladigan miqdor va 
sifat o’zgarishlar mohiyatini ifodalovchi jarayon Pedagogika fanining asosiy kategoriyalari

http://presentation-creation.ru/Pedagogikaning ilmiy asoslari. Pedagogika fan sifatida uning predmeti, maqsadi va vazifalari

http://presentation-creation.ru/Pedagogikaning nazariy va texnologik vazifalari mavjud. Pedagogikaning nazariy vazifalari 3 xil darajada amalga oshiriladi Prognostik – pedagog faoliyatlari ilmiy tadqiqotlar orqali o’rganish va ular asosida bu faoliyatni o’zgartirish moduliDiagnostik – pedagogik hodisalarning holatini, pedagog va o’qituvchi faoliyatining samaradorligini aniqlashTavsiflash yoki tushuntirish – ilg’or va novatorlik pedagogic tajribalarni o’rganish

http://presentation-creation.ru/Pedagogikaning texnologik vazifalarini amalga oshirishning 3 ta darajasi mavjud Bu o’z ichiga nazariy konsepsiyalarni oluvchi va pedagogic faoliyatlar rejasini, uning mazmunini va xarakterini aniqlovchi metodikmateriallarni ishlash Bu fanlar yutuqlarini ta’limiy amaliyotga uni takomillashtirish va rekonstruksiya qilish maqsadida tatbiq etishga qaratilgan Bu ilmiy izlanishlar natijalarining ta’lim va tarbiyaning amaliyotga ta’sirini baholash va ilmiy nazariy va amaliy faoliyatning bundan keying korreksiyasini ko’zda tutadi

http://presentation-creation.ru/Pedagogikaning muhim tarkibiy qismlari Didaktika (ta’lim nazariyasi) Tarbiya nazariyasi

http://presentation-creation.ru/Шаблоны презентаций с сайта presentation-creation.ruShaxs Psixologik jihatdan taraqqiy etgan, shaxsiy xususiyatlari va xatti-harakatlari bilan boshqalardan jamiyat a’zosi. Tarbiya Muayyan,aniq maqsad hamda ijtimoiy-tarixiy tajriba asosida yosh avlodni har tomonlama o’stirish,uning ongini tarkib toptirish jarayoni. Ta’lim O’quvchilarni nazariy va amaliy bilimlar bilan qurollantirish,ularni har tomonlama o’stirish jarayoni. Bilim Shaxsning ongida tushunchalar, sxemalar, ma’lum obrazlar ko’rinishida aks etuvchi ma’lumotlar jamlanmasi. Ko’nikma Shaxsning muayyan faoliyatini tashkil eta olish qobiliyati Malaka Muayyan harakat yoki faoliyatni bajarishning avtomatlashtirilgan shakli Ma’lumot Ta’lim-tarbiya natijasida o’zlashtirilgan va tizimlashtirilgan bilim. Rivojlanish Shaxsning fiziologik va intellektual o’sishda namoyon bo’ladigan miqdor va sifat o’zgarishlar mohiyatini ifodalovchi jarayon Pedagogika fanining asosiy kategoriyalari