Pedagogikaning ilmiy asoslari.Pedagogika fan sifatida uning predmeti, maqsadi va vazifalari
http://presentation-creation.ru/Pedagogikaning ilmiy asoslari. Pedagogika fan sifatida uning predmeti, maqsadi va vazifalari
http://presentation-creation.ru/Pedagogikaning nazariy va texnologik vazifalari mavjud. Pedagogikaning nazariy vazifalari 3 xil darajada amalga oshiriladi Prognostik – pedagog faoliyatlari ilmiy tadqiqotlar orqali o’rganish va ular asosida bu faoliyatni o’zgartirish moduliDiagnostik – pedagogik hodisalarning holatini, pedagog va o’qituvchi faoliyatining samaradorligini aniqlashTavsiflash yoki tushuntirish – ilg’or va novatorlik pedagogic tajribalarni o’rganish
http://presentation-creation.ru/Pedagogikaning texnologik vazifalarini amalga oshirishning 3 ta darajasi mavjud Bu o’z ichiga nazariy konsepsiyalarni oluvchi va pedagogic faoliyatlar rejasini, uning mazmunini va xarakterini aniqlovchi metodikmateriallarni ishlash Bu fanlar yutuqlarini ta’limiy amaliyotga uni takomillashtirish va rekonstruksiya qilish maqsadida tatbiq etishga qaratilgan Bu ilmiy izlanishlar natijalarining ta’lim va tarbiyaning amaliyotga ta’sirini baholash va ilmiy nazariy va amaliy faoliyatning bundan keying korreksiyasini ko’zda tutadi
http://presentation-creation.ru/Pedagogikaning muhim tarkibiy qismlari Didaktika (ta’lim nazariyasi) Tarbiya nazariyasi
http://presentation-creation.ru/Шаблоны презентаций с сайта presentation-creation.ruShaxs Psixologik jihatdan taraqqiy etgan, shaxsiy xususiyatlari va xatti-harakatlari bilan boshqalardan jamiyat a’zosi. Tarbiya Muayyan,aniq maqsad hamda ijtimoiy-tarixiy tajriba asosida yosh avlodni har tomonlama o’stirish,uning ongini tarkib toptirish jarayoni. Ta’lim O’quvchilarni nazariy va amaliy bilimlar bilan qurollantirish,ularni har tomonlama o’stirish jarayoni. Bilim Shaxsning ongida tushunchalar, sxemalar, ma’lum obrazlar ko’rinishida aks etuvchi ma’lumotlar jamlanmasi. Ko’nikma Shaxsning muayyan faoliyatini tashkil eta olish qobiliyati Malaka Muayyan harakat yoki faoliyatni bajarishning avtomatlashtirilgan shakli Ma’lumot Ta’lim-tarbiya natijasida o’zlashtirilgan va tizimlashtirilgan bilim. Rivojlanish Shaxsning fiziologik va intellektual o’sishda namoyon bo’ladigan miqdor va sifat o’zgarishlar mohiyatini ifodalovchi jarayon Pedagogika fanining asosiy kategoriyalari