Pedogogik muloqot
Reja: 1. Pedogogik muloqot v a uning ahamiy at i 2. Oʻqit uv chilarning t alabalar bilan muloqot olib borish y oʻllari 3. X ulosaPedogogik muloqot
M uloqot - yunoncha so'z boiib,suhbatlashuv,shaxslararo suhbat va o'zaro fikr alraashuv ma'nosini bildiradi hamda ikki yoki undan ortiq kishilarning so'zlashuvida paydo bo'ladi.Inson muloqot jarayonida ijti-moiy tajriba,ta'lim- tarbiya,turli munosabatlar,axloqiy me'yorlar g'oya va mafkura omillari ta'sirida yashab ijtimoiylashadi va shaxs sifatida ka-molotga yetadi.Kishilar o'rtasidagi o'zaro muloqot pedagogik-psixo-logik fanlarning asosiy kategoriyalaridan bin hisoblanib,u o;zichiga shaxslararo munosabatning eng muhim mexanizmlarini qamrab oladi.
2. Pedagog mulokot va uning ahamiati Muloqot ishlab chiqarish faoliyatining ruxiy jami maʼnaviy-maʼrifiy asoslari boʻyicha yuzaga kelayotgan ijtimoiy mehnat faoliyati bilan bogʻliq boʻlgan “Shaxslar ishlab chiqarish motivatsiyasining asosiy sifatiga,maʼnaviyatiga,manfaatdor boʻlish kuchiga ega.Shahlararo munosabatlarni,mulokot madaniyatini qay darazada ta'sir o'tkazadi.
Pedagogik adamuloqot o'qit uv chi v a o'quv chilar jamoasining o'zaro t a'sir malak asi,usuli v a t izimini anglat ib uning mohiy at i,o'zaro axborot almashishida,t a'lim v a t arbiy av iy t a'sir o't k azishida,o'zaro bir-birlarini t ushunishga erishishlarida namoy on bo'ladi hamda quy idagi xususiy at larga ega: • muloqot o'qit uv chining pedagogik faoliy at ida eng muhim k asbiy qurol hisoblanadi; • muloqot jaray onida uning maqsadga muv ofi q amalga oshirishni t a'minlash uchun ijt imoiy nazorat v a ijt imoiy qonuniy at lar muhim aha-miy at ga ega;