y = sinx, y = cosx funksiyalar va ular yordamida modellashtirish
y = sinx, y = cosx funk siy alar v a ular y ordamida modellasht irish
Darsning m aqsad va vazifalar i: a) Darsning maqsadi: O‘quvchilarning y = sinx, y = cosx funksiyalari va ular yordamida modellashtirish malakalarini rivojlantirish b) Darsning ta’limiy vazifasi: o‘quvchilarga y = sinx, y = cosx funksiyalari va uning tadbiqiga doir bilim va ko‘nikmalarni mustahkamlash, fanga oid kompetensiyalarni shakllantirish; d) Darsning tarbiyaviy vazifasi: o‘quvchilarni yangi bilimlar egallashga va tartib- intizomga doimo rioya etishga, o’zaro hurmat, tog’riso’zlik, vatanparvarlik kabi ezgu hislatlarni ozlarida shakllantirishga yo‘naltirish, ma’nan yetuk, barkamol, teran fikrlovchi yosh avlodni tarbiyalash, tayanch kompetensiyalarni rivojlantirish; e) Darsning rivojlantiruvchi vazifasi: o‘quvchilarning geometrik bilim va tasavvurlarini k е ngaytirish, mustaqil fikrlash, ishlash, hulosa qilish, tadbiq etish ko’nikmalarini rivojlantirish, fanga oid kompetensiyalarni shakllantirish.
Ilm, Navoiy, senga maqsud bil, Emdiki, ilm o’ldi, amal aylagil. Alisher Navoiy
Keltursa yuz baloni o‘shal bevafo manga, Kelsun agar yuzumni evursam,balo manga… Z.M.Bobur
Jonimdog‘i «jim» ikki dolingg‘a fido, Anding so‘ng «alif» toza niholingg‘a fido, «Nun»i dog‘i anbarin hilolingg‘a fido, Qolg‘on ikki nuqta ……………… fido. ################################### Yod etmas emish kishini m е hnatda kishi, Shod etmas emish ko‘ngulni g‘urbatda kishi. Ko‘nglum bu g‘ariblikda shod o‘lmadi hеch, G‘urbatda ……………………...… kishi.