Korxonalar marketing faoliyatining axborot jarayonlarini aftomatlashtirish
Mavzu : Korxonalar marketing faoliyatining axborot jarayonlarini aftomatlashtirish Kirish 1. Axborot tizimlarining maqsad va vazifalari (IP) 2. Tasniflash. 3. Tanlov, talablar, kiritish samaradorligini baholash 3.1. Tanlov muammolari. 3.2. Buning talablari. 3.3. Tuzatish samaradorligini baholash 4. Sanoat korxonasini sanoat korxonasini joriy qilish Xulosa Adabiyotlar ro'yxati
Kirish Bugungi kunda kompaniyaning uzoq raqobatbardosh ustunlik va kompaniyaning investitsion jozibadorligi o'sishining asosiy omili biznes boshqaruv strategiyalariga aylanmoqda. Samarali boshqaruv pul yoki moddiy qiymatlar sifatida bir xil manba. Aynan mana shu ko'rsatkich har doim o'zgaruvchan bozor sharoitlariga dinamik ravishda javob berishga, "Botans Temirliklar" ni nazorat qilish, "Botanslenecks" ni tezda aniqlash va vaqtni eng zarur bo'lgan joylarni tezda aniqlash uchun yordam beradi. Rossiya korxonalari G'arbiy ishlab chiqaruvchilar bilan raqobatlasha olmaydi, biz texnologiya bo'lmagan texnologiyalar emasligi va rus mahsulotlarining sifati xorijiy analoglardan ancha pastligini eshitmayapmiz. Muammo shundaki, rossiyalik menejerlar menejmentda kamida ikkita muammoga duch kelishni boshladilar: Masalan, korxona faoliyatini tahlil qilish va rejalashtirishda ilgari ishlatiladigan ko'rsatkichlar va protseduralar (masalan, ishlab chiqarilgan mahsulotlar hajmi) muvaffaqiyatli raqobatlashishga imkon bermaydi; Ilk raqobatchilarning paydo bo'lishi nafaqat odatiy super profilni tayyorlashning oldini olishni boshlaydi, ammo ba'zida uni nolga kamaytiradi. Zamonaviy sharoitda samarali menejment moliyaviy, material, inson va boshqa resurslar bilan bir qatorda tashkilotning qimmatli manbai. Binobarin, boshqaruv samaradorligini oshirish kompaniyaning faoliyatini takomillashtirish sohalaridan biridir. Bandlikning samaradorligini oshirishning eng aniq usuli - bu. Ammo, aytaylik, aytaylik, qat'iy ravishda rasmiylashtirilgan ishlab chiqarish jarayoni bunday oqlangan hudud uchun unchalik ravshan emas. Axborot tizimlarini rivojlantirish (IP) nafaqat biznesning dastlabki to'plamini, balki biznes jarayonlarini va boshqa joylashtirish xususiyatlarini optimallashtirish, balki tahliliy ravishda ishlov berish qobiliyatini ta'minlash uchun biznesning ishlab
chiqarish qismiga intilishi kerak. Mahsulot xususiyatlari, texnologiyalar, manbalar va boshqalar. Hech kimga sir emas, ko'pincha avtomatlashtirishga yondashuv quyidagicha: bu hamma narsani avtomatlashtirish kerak, shuning uchun biz katta integratsiyalashgan tizimni va modul uchun modul to'la amalga oshiramiz. Ammo keyin olingan effekt kutilgan va puldan juda uzoqqa cho'zilganligi aylanadi. Ba'zan faqat bir nechta ixtisoslashgan va arzon dasturlarni amalga oshirish va ularni integratsiya platformasi asosida yoki ErP tizimining funktsional imkoniyatlaridan foydalanish kerak bo'lgan joyda amalga oshirish kerak. Ushbu savollarning barchasi dizayn sahnasida hal qilinishi mumkin, i.e., Xarajatlarni kutilayotgan effekt bilan taqqoslash avtomatlashtirish vositalarini tanlashda. Bunday holda, "Ko'proq funktsiyalar, yaxshiroq" tamoyilga rioya qilish bunga loyiq emas. "May" tizimi qanchalik qimmat bo'lsa, u barcha funktsional imkoniyatlaridan foydalanmasligi kerak va u o'zi uchun to'lanmaydi. Hozirda korporativ axborot tizimlarini (KIS) joriy etish jadalidir. Jurnallar sahifalarida siz Internet tarmog'ida siz yahudiylarning boshqa yoki boshqa mushtlari va boshqa materiallarni ko'rishingiz mumkin. Shu bilan birga, tarqalish narxlarda, ish davrida va xizmatlarda juda katta. Bundan tashqari, turli xil biznesni boshqarish mafkuralari MRP, MRP2, ERP va boshqalar. Eng qiyin narsa - bu barcha birliklarning so'rovlariga javob beradigan yagona tizimni yaratish. Har bir bo'linmalar o'z ishining xususiyatlari ostida o'ziga xos dasturiga ega bo'lishi mumkin. Axborot tizimi ularni bitta ma'lumotlar bazasi bilan ishlaydigan yagona integral dastur doirasida birlashtirishi mumkin, shunda barcha bo'limlar barcha bo'limlar ma'lumot almashishi va bir-biri bilan muloqot qilishlari mumkin. Agar kompaniyalar tizimni to'g'ri o'rnatishi mumkin bo'lsa, bunday integratsiyalashgan yondashuv juda katta daromad keltiradi. 1. Axborot tizimlarining maqsad va vazifalari
Kompaniya yagona organizmdir va uni takomillashtirish engil muvaffaqiyatga erishish yoki eng yomon ko'rsatkichlarning pasayishiga olib kelishi mumkin. Moliyaviy kafedralar rahbarlari va ayniqsa menejerlari butun korxonaning keng qamrovli echimlarini amalga oshirish zarur. Va operatsion vazifaning ishini boshqarish boshqaruv jarayoni bilan yanada murakkabroqdir. Korxonani boshqarishni soddalashtirish uchun, avvalo, moliyaviy jihatdan, rejalashtirish, boshqaruv va tahlil funktsiyalarini o'z ichiga olgan samarali axborot tizimiga ega bo'lish kerak. Axborot tizimini joriy etishga nima yordam beradi: Korxonaning etkazib berish zanjiridagi xarajatlarini kamaytirish (xaridlar bo'yicha), Aylanma tezligini oshirish, Ortiqcha bozorlarni minimal darajaga kamaytirish, Mahsulot turlarini oshirish va asorat, Mahsulot sifatini oshirish, · Mijozlarga xizmat ko'rsatishning umumiy sifatini o'z vaqtida to'ldirish va takomillashtirish. Kisa to'plash, saqlash, uzatish va axborotni qayta ishlash uchun texnologik funktsiyalarni amalga oshiradi. U muayyan iqtisodiy ob'ektda qabul qilingan boshqaruv faoliyatining usullari va tarkibi bilan belgilanadigan qoidalarda buklanadigan, shakllangan va boshqariladi, bunda unga qaragan maqsad va vazifalarni bajaradi. Korxonalarni avtomatlashtirishning asosiy vazifalari quyidagilardan iborat: Tashkilot qarorlarini tuzish uchun qulay bo'lgan shaklda tashkilot va tashqi muhit faoliyati to'g'risidagi ma'lumotlarni yig'ish, qayta ishlash, tahlil qilish, saqlash va taqdim etish;
Korxonaning maqsadli faoliyatini tashkil etuvchi biznes operatsiyalarini (texnologik operatsiyalarni) avtomatlashtirish; Asosiy faoliyatni amalga oshirishni ta'minlaydigan jarayonlarni avtomatlashtirish. 2. Axborot tizimlarining tasnifi Bu tizim va IP quyi tizimlarining quyidagi tasnifini ishlatish taklif etiladi. Korxonada ishlab chiqarish jarayonlarini ta'minlash darajasiga qarab, Kisning o'zi yoki uning tarkibiy qismi (quyi tizim) turli xil sinflarga etkazilishi mumkin: Sinf: Texnologik ob'ektlar va / yoki jarayonlarning tizimlari tizimlari (kichik tizimlar). Sinf: Korxonaning ishlab chiqarish faoliyatini tayyorlash va hisobga olishning tizimlari (quyi tizimlar). Classi: tizimlar (quyi tizimlar) Korxonaning ishlab chiqarish faoliyatini rejalashtirish va tahlil qilish. Jarayonni boshqarish vazifalarini echishga qaratilgan birinchi sinf asosan ombor, buxgalteriya hisobi yoki moddiy buxgalteriya hisobini yoritadi. Ularning tashqi ko'rinishi bir tomondan materiallar (xom ashyo, tayyor mahsulotlar, tovarlar) buxgalteriya hisobi, korxonani boshqarish uchun turli muammolarning va boshqa tomondan turli muammolarning abadiy manbai hisoblanadi (korxonada katta) hajmi) eng ko'p vaqt talab qiladigan mintaqalardan biri doimiy e'tiborni talab qiladi. Bunday tizimning asosiy "faoliyati" materiallarning buxgalteriya hisobi hisoblanadi. Ushbu tizimlar odatda quyidagi xususiyatlar bilan tavsiflanadi: Bajarilgan funktsiyalarni etarli darajada yuqori darajada avtomatlashtirish; Boshqaruv ob'ektining hozirgi holatini boshqarishning aniq funktsiyasi mavjudligi; Fikr-mulohazalarni boshqarishning mavjudligi;