Kichik maktab yoshidagi o’quvchilarda “fidoyilik”, “sabr-qanoat”, “matonat” kabi fazilatlarni shakllantirish
Reja: I.Kirish. II.Asosiy qism: 2.1. Kichik maktab yoshidagi o`quvchilar xulq- atvoriga ta`sirini o`rganishning metodologiyasi 2.2. O’quvchilarda “fidoyilik”, “sabr-qanoat”, “matonat” kabi fazilatlarni shakllantirish. III.Xulosa. Mavzu: Kichik maktab yoshidagi o’quvchilarda “fidoyilik”, “sabr-qanoat”, “matonat” kabi fazilatlarni shakllantirish
Inson o‘z qadr-qimmatini va o‘zligini umumta’lim maktablarida ta’lim-tarbiya jarayonida anglay boshlaydi. Ta’lim muassasalarida O‘qituvchi tomonidan o‘zaro muloqot asosida olib boriladigan quyidagi xususiyatlar negizida o‘quvchilarda muloqot orqali ma’naviy madaniyatni shakllantirish mezonlari (O.Musurmonova) ifodalangan:
Har bir insonning qiziqishlarini ko‘ra bilish, his etish va hurmat qilish;
milliy-ma’naviy madaniyat manbalarini o'rganish, o‘zligini anglashga ehtiyoj;
inson hayotida mehnatning o‘rini to‘g‘ri tushunish;