logo

Kichik maktab yoshidagi o’quvchilarda “fidoyilik”, “sabr-qanoat”, “matonat” kabi fazilatlarni shakllantirish

Yuklangan vaqt:

15.08.2023

Ko'chirishlar soni:

0

Hajmi:

5563.994140625 KB

Reja:

I.Kirish.

II.Asosiy qism:

2.1. Kichik maktab yoshidagi o`quvchilar xulq-
atvoriga ta`sirini o`rganishning metodologiyasi

2.2. O’quvchilarda “fidoyilik”, “sabr-qanoat”, 
“matonat” kabi fazilatlarni shakllantirish.

III.Xulosa. Mavzu: Kichik maktab yoshidagi 
o’quvchilarda “fidoyilik”, “sabr-qanoat”, 
“matonat” kabi fazilatlarni shakllantirish   
Inson o‘z qadr-qimmatini va o‘zligini 
umumta’lim maktablarida ta’lim-tarbiya 
jarayonida anglay boshlaydi. Ta’lim 
muassasalarida O‘qituvchi tomonidan 
o‘zaro muloqot asosida olib boriladigan 
quyidagi xususiyatlar negizida 
o‘quvchilarda muloqot orqali ma’naviy 
madaniyatni shakllantirish mezonlari 
(O.Musurmonova) ifodalangan:   Har bir insonning qiziqishlarini ko‘ra 
bilish, his etish va hurmat qilish;   milliy-ma’naviy madaniyat manbalarini 
o'rganish, o‘zligini 
anglashga ehtiyoj;   inson hayotida mehnatning 
o‘rini to‘g‘ri tushunish;       insonparvarlik, mehr-oqibat, iymon. 
e’tiqod, milliy qadriyatlani e’zozlash;   Vatanga muhabbat, sadoqat, o‘z manfaatlarini 
jamiyat, xalq manfaatlaridan yuqori qo‘ymaslik;   Ota-ona, qarindoshlar va boshqa atrof-muhitidagi 
kishilarga nisbatan muruvvatli, sahovatli bo‘lish.   Bola tarbiyasida biz oʻqituvchilarning oʻrni 
beqiyos. Biz yurtimiz farzandini tarbiyalar 
ekanmiz, uning taqdiri hayotdagi oʻrniga 
befarq qaray olmaymiz.     Farzand tarbiyasi, aynan, bizning mentalitetimizda 
faqat ustoz yoki ota-ona(vasiy) emas, ikkalasining 
birgalikdagi hamkorligi va, albatta, mahallaning oʻrni 
beqiyosdir.         E’TIBORINGIZ UCHUN RAHMAT!!!

 Reja:  I.Kirish.  II.Asosiy qism:  2.1. Kichik maktab yoshidagi o`quvchilar xulq- atvoriga ta`sirini o`rganishning metodologiyasi  2.2. O’quvchilarda “fidoyilik”, “sabr-qanoat”, “matonat” kabi fazilatlarni shakllantirish.  III.Xulosa. Mavzu: Kichik maktab yoshidagi o’quvchilarda “fidoyilik”, “sabr-qanoat”, “matonat” kabi fazilatlarni shakllantirish

 Inson o‘z qadr-qimmatini va o‘zligini umumta’lim maktablarida ta’lim-tarbiya jarayonida anglay boshlaydi. Ta’lim muassasalarida O‘qituvchi tomonidan o‘zaro muloqot asosida olib boriladigan quyidagi xususiyatlar negizida o‘quvchilarda muloqot orqali ma’naviy madaniyatni shakllantirish mezonlari (O.Musurmonova) ifodalangan:

Har bir insonning qiziqishlarini ko‘ra bilish, his etish va hurmat qilish;

milliy-ma’naviy madaniyat manbalarini o'rganish, o‘zligini anglashga ehtiyoj;

inson hayotida mehnatning o‘rini to‘g‘ri tushunish;