logo

ZAMONAVIY O'RGANISH TIZIMINI RIVOJLANTIRISH

Yuklangan vaqt:

10.08.2023

Ko'chirishlar soni:

0

Hajmi:

3169.439453125 KB
Mavzu:ZAMONAVIY O'RGANISH TIZIMINI RIVOJLANTIRISH              
Reja

Zamonaviy o’rganish tizimi sifatida taraqqiyot

Zamonaviylashtirishdagi muammolar

Ta’lim tizimidagi muammolar              
Texnologik  taraqqiyotimizning  hozirgi  rivojlanish  bosqichi 
mutlaqo  yangi  va  yanada  samarali  usullarini  va  ta'lim 
yo'llarini  yaratish  uchun  misli  ko'rilmagan  imkoniyat  olib 
keldi.  Bu  asl  yondashuvlar  joy  olgan  va  faol  so'nggi 
o'zgarishlardan  ishlatiladi  ilmiy  hamjamiyat,  ham  bilan 
birga.  Biroq,  har  doim  emas,  bajonidil  mas'ul  shaxslar 
tomonidan  yangi  tushuncha  va  targ'ib  dasturlarini  joriy 
etish  qabul.  Lekin  nafaqat  bu  imkonsiz  rivojlantirishni 
davom  ettirish  qilish,  zamonaviy  ta'lim  va  ilm-fan 
muammolarni,  tushuntirib  beradi.  Har  ikki  o'qituvchi  va 
talabalar  o'zlarini  va  samarasiz  Yaratuvchiga  bo'lgan  bir 
necha  omillar,  masalan,  pedagogik  faoliyat  turg'unlik, 
davlat  apparati.  ta'lim  va  ilm-fan  tarmoqlari  bugungi 
vaziyatni  yanada  to'liq  rasmda  uchun  ularning 
muammolari  va  qiyin  vaziyatdan  chiqib  ketish  yo'lini 
yaqindan qarash bo'lishi kerak.                            
MOLIYALASHTIRISH MUAMMOLARI

Vatan  ta'lim  tizimi  uzoq  dunyoning  eng  yaxshi  biri  sifatida  qabul 
qilingan. Buning sababi samarali va ishonch bilan sevgi o'z vazifalarini 
bajarishi  uchun  o'quv  xodimlari,  g'ayrat  deb  atash  mumkin.  Biroq, 
bizning  vaqt  ichida,  bir  sifat  ta'lim  moliyalashtirish  holda  mumkin 
emas. Va u faqat o'z ish odamlar uchun, albatta, sodiq ko'p hozir, qaysi 
orasida  o'qituvchilar  haq  to'g'ri  darajada,  taxminan  emas.  pul 
tarqatish talabalar soniga asoslangan rejalashtirilgan haqiqatdir. Lekin 
bir  yondashuv,  bunday  bugun  samarasiz  va  boshqa  teng  yaratadi 
dolzarb  muammolarni  maktabga  qatnash  o'quvchilarning  monitoring 
murakkabligi,  shu  jumladan,  ta'lim,.  Buning  uchun,  ba'zi  tashkilotlar 
keyin  talabalar  haqiqiy  soni  bo'yicha  hisobotlarni  kompilyatsiya 
qilingan  maxsus  to'lovlari,  joriy  mashq.  Bu  ajratilgan  pul  har  doim 
aniq,  chunki  talabalar  soniga  bog'liq  raqamlarda  tafovut  majmui 
maqsadlariga mos emasligi bilan bog'liq. Biroq, ota-onalar tomonidan 
to'g'ridan-pul  ishlab  kutadi  moliyalash  tizimi,  muqobil  bor.  Kamida 
texnik  davlat  maktablarining  eng  dolzarb  muammolari,  bu  yo'l  bilan 
hal.                            
YOSH MUTAXASSISLAR ETISHMASLIGI

pedagogik  kadrlar  qarishi  zamonaviy  oliy  o'quv 
yurtlari  asosiy  muammolardan  biri  hisoblanadi.  Bu 
katta  avlod  har  doim  yosh  o'qituvchi  va  o'qituvchilar 
keldi  o'rniga  beri  bu,  bir  normal  va  tabiiy  jarayon 
ekanligini  tuyuladi.  Lekin  har  bir  o'tgan  yil  bilan  yosh 
kadrlarni  ko'proq  va  ko'proq  ayon  mavridi  "avjga" 
bo'ladi.  vaziyat  muassasalari  noumid  rahbarlarining 
amalga  shubhali  fazilatlarga  ega  bo'lgan  odamlarni 
ishga  majbur,  deb  aslida  tomonidan  yanada 
kuchaymoqda.  Natijada,  azob  va  ta'lim  sifati. 
Aytgancha,  ilm-fan  ham  bir  xil  tabiat  muammolari, 
lekin  o'z  xususiyatlariga  ega  bor.  Men  juda  ko'p  yosh 
professionallar  u  ta'lim  bilan  ilm-fan  o'z  martabaga 
boshlanadi,  deb  aytish  kerak.  Bu  maqolalar  yozishni, 
tadqiqot  bilan  ta'qib  qilinadi,  va  hokazo.  D.  Lekin  bu 
jarayonlar  davlat  yetarli  yo'q  rag'batlantirish.  Yana, 
ko'p  moddiy  vositalarni  ta'minlash  uchun  etarli  o'quv 
xodimlar etishmasligi bog'liq.              
ISHGA QABUL QILISH MASLAXATCHISI INSTITUTI YO'QLIGI

Tadqiqotlar,  hatto  asosiy  ta'lim  oxirgi  bosqichlarida  ularning  ko'plari 
kelajak  kasb  tanlash  aniq  bir  fikr  yo'q,  o'rta  maktab  o'quvchilari 
ko'rsatadi.  Albatta,  Siz  bizning  vaqt  talab  mavjud  bir  necha 
xususiyatlari  va  o'rinlarni  nom,  lekin  tez  o'zgaruvchan  bozor  va 
texnologik  rivojlanishida  Kasb  5.  orqali  foydali  yil  bo'lishi  mumkin, 
nima  deyish  Shunga  ko'ra,  ma'lum  bir  darajada  Rossiyada  ta'lim 
muammolari,  izhor  va  ishonchsizlik  maktab  bolalari  qiyin  mumkin 
ularning o'ziga xos bilim olish uchun.

Mutaxassislarning  fikricha,  talabalar  ta'lim  nuqtai  nazaridan  yanada 
rivojlantirish  mumkin  yo'nalishi  xabardor  bo'lishi  kerak.  Albatta,  bu 
bilimlarni keng zarurligini bekor emas. G'arbda bu kabi muammolarni 
ma'lum  bir  sohada  bir  martaba  qildik  muvaffaqiyatli  odamlarni  jalb 
etish  hisoblanadi.  qoida  tariqasida,  u  maktab  o'quvchilari  va  talabalar 
bilan tajriba almashish mutaxassislar tomonidan e'tirof etilmoqda.                            
AMALIY YO'NALISHINI TA'LIM ETISHMASLIGI

amaliy  yo'naltirilgan  ta'lim  -  yuqorida  bayon 
etilgan  muammolarni  boshqa  hal 
qilinmagan muammo nazarda tutadi. talaba 
o'zi  uchun  erta  bosqichda  yanada 
rivojlantirish  yo'nalishi  qaror  bo'lsa  ham,  u 
ta'lim  jarayonida  eng  amaliy  ko'nikmalarini 
egallash  olmaysiz.  Rossiya  ta'lim  tizimi 
nazariy  asosi  bilan  yosh  olimlar  masala 
ustida  qaratilgan.  bitiruvchilari  real  faoliyati 
jihatidan  aralash  mumkin  emas  bo'lsa, 
Rossiyada  ta'lim  Bunday  muammolar, 
kelajakda  sodir  bo'ladi.  Va  u  an'anaviy 
ma'noda  amaliyotini  olish  to'g'risida  juda 
ko'p  emas.  Juda  ham  muhim  bilish  qaerda 
va  qanday  o'ziga  xos  mahorat  talab  qilishi 
mumkin,  bozor  savdolarida  va  xizmatlar 
tayanib  imkoniyatiga  ega  bo'lish  uchun 
tayyorlash bosqichida.              
IQTIDORLI BOLALAR UCHUN CHEKLASH IMKONIYATLAR

badnom  "Eşitlikçilik"  milliy  ta'lim  asosiy  muammolardan 
ro'yxatida  hali.  Afsuski,  hatto  zamonaviy  tizimi  bolalar 
sinfdoshi  jamoa  ortiq  oliy  cho'qqisini  zabt  uchun  ruxsat 
bermaydi.  Besh-joy  tizimi,  xususan,  standart  dasturlar 
tashqarida  borishni  istayman  talabalarni  rag'batlantirish 
imkon  bermaydi.  Bu  ikkala  hududlarida  rivojlantirish 
to'sqinlik zamonaviy ta'lim va ilm-fan umumiy muammolar 
bor  -  Biz  standart  dasturlari  va  tartib  ishlari,  deb  aytish 
mumkin.  fikrlash  originalligi,  albatta,  ularning  ifoda  usuli, 
lekin  maktab  va  universitet  rag'batlantirish  va  bu 
intilishlarini  qo'llab-quvvatlash  uchun  har  bir  harakat 
qilish  kerak.  Emas,  balki  talabalar  shaxsiy  xususiyatlarini 
tekislovchi ancha samarali standart texnik ko'ra, individual 
dasturlar doirasida o'quv amaliyoti yo'qligi haqida.              
OLIY TA'LIM MUAMMOLARI

O'tgan  20  yil  juda  o'zgartirib  o'zgarishlar,  bir 
qator  ko'rdik  Rossiya  oliy  ta'lim.  isloh  asosiy 
natijasi  oliy  ta'lim  muassasalari  tijoratlashtirish 
va  davlat  tomonidan  to'la  erkinlik  bilan 
ta'minlash  edi.  zamonaviy  universitet  eng 
ehtimol  talabalar  tomonidan  o'z  xizmatlari 
uchun  pul  olib  tijorat  tashkilotlari  hisoblanadi. 
Albatta,  bu  holat  boshqa  narsalar  orasida, 
bilim  past  darajada  ifodalangan,  zamonaviy 
ta'lim  va  ilm-fan,  boshqa  muammolar  sabab 
bo'ladi.  oliy  ta'lim  kirish  bilan  o'xshash 
muammolarni  boshlang.  Nazariy  jihatdan,  u 
har  qanday  bitiruvchisi  maktabga  mavjud.  Bu 
kadrlar  isboti  universitetlar  shakllanishi 
tomonidan  ta'qib  qilinadi.  professional 
o'qituvchilar  defitsit  fonida  ularning  soni 
o'sishi,  shuningdek,  tegishli  darajada 
tayyorlash uchun imkon bermaydi.              MUAMMOLAR SABABLARI
Yuqorida  aytilganidek,  bir  sababi  ta'lim  joriy  muammolarni  tushuntira  olmaydi  uchun.  Bir 
tomondan,  u  yangi  bilim  olishga  O'quvchi  va  talabalar  rag'batlantirish  emas  deyarli 
universitetlar,  underfunded  maktablar  qo'llab-quvvatlash  ishtirok  etmaydi  davlat,  zaif 
o'rnini  chaqirib,  mumkin.  Lekin  ta'lim  tizimida  muammolar  emas,  balki  faqat  tufayli 
hukumat  siyosatiga.  o'quv  jarayoniga  yangi  texnologiyalarni  amalga  oshirish  uchun  ta'lim 
xodimlari  istamaslik  rus  maktablari  va  Yevropa  ta'lim  muassasalari  fonida  oliy  o'quv 
yurtlari  qoloqlik  sabab  bo'ladi.  Misol  uchun,  so'nggi  yillarda  eng  katta  o'zgarishlardan  biri 
faol  ko'plab  G'arb  maktablarida  amalga  oshirilmoqda  interaktiv  vositalari  aylangan.  Lekin 
hatto katta maktablar Rossiyada bunday yangiliklarni olishni istamay. Albatta, u ichki ta'lim 
muammosini  sabab  sabablar  orasida  bo'lishi  mumkin  emas,  o'zlari  va  talabalar  o'rganish 
talabalar  bilgani  e'tiborsizlik.  Lekin  bu  omillar  yaqindan  rag'batlantirish  yo'qligi  va  bilim 
foydalari umumiy aql bilan chambarchas bog'langan.              
Xulosa 
Zamonaviy oʻrganish tizimi hozirgi vaqtda juda muhim 
hisoblanadi.Bu sohani rivojlantirishda yurtimizda bir 
qancha ishlar amalga oshirilmoqda jumladan xorijiy 
mamlakatlar bilan hamkorlikda bir qancha kelishuvlar 
shartnomalar imzolanmoqda,bu tizim rivojlanishi uchun 
aniq dasturiy rejalar ishlab chiqilmoqda,odamlarda 
zomanaviy oʻrganish tizimi boʻyicha bilimlarini oshirish 
uchun maxsus markazlar ham faoliyat olib bormoqda.              
Foydalanilgan adabiyotlar

Huquqiy koʻnikma va metadologiya Xusainova F 2022

Yuridik ta’limda huquqiy ko’nikmalarning ahamiyati-
Marifat.uz

Internet saytlari

Ziyonet.uz huquqiy ko’nikmalar

Arxiv.uz yuridik ko’nikmalar

Hozir.uz huquqiy ko’nikmalar va metadalogiya.Kazus              
E’tiboringiz uchun raxmat

Mavzu:ZAMONAVIY O'RGANISH TIZIMINI RIVOJLANTIRISH

 Reja  Zamonaviy o’rganish tizimi sifatida taraqqiyot  Zamonaviylashtirishdagi muammolar  Ta’lim tizimidagi muammolar

 Texnologik taraqqiyotimizning hozirgi rivojlanish bosqichi mutlaqo yangi va yanada samarali usullarini va ta'lim yo'llarini yaratish uchun misli ko'rilmagan imkoniyat olib keldi. Bu asl yondashuvlar joy olgan va faol so'nggi o'zgarishlardan ishlatiladi ilmiy hamjamiyat, ham bilan birga. Biroq, har doim emas, bajonidil mas'ul shaxslar tomonidan yangi tushuncha va targ'ib dasturlarini joriy etish qabul. Lekin nafaqat bu imkonsiz rivojlantirishni davom ettirish qilish, zamonaviy ta'lim va ilm-fan muammolarni, tushuntirib beradi. Har ikki o'qituvchi va talabalar o'zlarini va samarasiz Yaratuvchiga bo'lgan bir necha omillar, masalan, pedagogik faoliyat turg'unlik, davlat apparati. ta'lim va ilm-fan tarmoqlari bugungi vaziyatni yanada to'liq rasmda uchun ularning muammolari va qiyin vaziyatdan chiqib ketish yo'lini yaqindan qarash bo'lishi kerak.

 MOLIYALASHTIRISH MUAMMOLARI  Vatan ta'lim tizimi uzoq dunyoning eng yaxshi biri sifatida qabul qilingan. Buning sababi samarali va ishonch bilan sevgi o'z vazifalarini bajarishi uchun o'quv xodimlari, g'ayrat deb atash mumkin. Biroq, bizning vaqt ichida, bir sifat ta'lim moliyalashtirish holda mumkin emas. Va u faqat o'z ish odamlar uchun, albatta, sodiq ko'p hozir, qaysi orasida o'qituvchilar haq to'g'ri darajada, taxminan emas. pul tarqatish talabalar soniga asoslangan rejalashtirilgan haqiqatdir. Lekin bir yondashuv, bunday bugun samarasiz va boshqa teng yaratadi dolzarb muammolarni maktabga qatnash o'quvchilarning monitoring murakkabligi, shu jumladan, ta'lim,. Buning uchun, ba'zi tashkilotlar keyin talabalar haqiqiy soni bo'yicha hisobotlarni kompilyatsiya qilingan maxsus to'lovlari, joriy mashq. Bu ajratilgan pul har doim aniq, chunki talabalar soniga bog'liq raqamlarda tafovut majmui maqsadlariga mos emasligi bilan bog'liq. Biroq, ota-onalar tomonidan to'g'ridan-pul ishlab kutadi moliyalash tizimi, muqobil bor. Kamida texnik davlat maktablarining eng dolzarb muammolari, bu yo'l bilan hal.