11-sinf O’zbekiston tarixi darsligidagi “Ta’lim tizimi va islohotlari va kadrlar tayyorlash” mavzusining tuzilishi va muammolari, o’qitish usullari
11-sinf O’zbekiston tarixi darsligidagi “Ta’lim tizimi va islohotlari va kadrlar tayyorlash” mavzusining tuzilishi va muammolari, o’qitish usullari
Mustaqillikning dastlabki yillarida ta’lim tizimi. Madaniy -ma’nav iy riv ojlanishning eng muhim poy dev ori – t a’lim t izimidir. Chunk i zamon t alablariga jav ob beradigan, ilg‘or fan- t exnik a, t exnologiy a y ut uqlarini egallab olgan k adrlarni y et isht irmasdan jamiy at ni y uk salt irib bo‘lmay di. Maktab binosi. 1991–2000-yillar.
O‘zbekistonda 1992-yil 2-iyulda “Ta’lim to‘g‘risida”gi qonun qabul qilindi.
1992-yildagi qonun asosida umumiy ta’lim quyidagi bosqichlar bo‘yicha amalga oshirila boshlandi I bosqich – boshlang‘ich ta’lim (1–4-sinf); II bosqich – asosiy (tayanch) maktab (4–9-sinf); III bosqich – yuqori o‘rta maktab (10–11-sinf);
Mustaqillikning dastlabki yillarida 10 mingdan ortiq xalq ta’limi xodimiga davlat uylari, 22 mingdan ortiq xodimga esa tashkilot va muassasalar tasarrufidagi uylar bepul xususiylashtirilib berildi.