Avesto-ajdodlarimiz yaratgan ilk tarixiy manba
Av est o-ajdodlarimiz y arat gan ilk t arixiy manba
O`quv jarayonining maqsadi: Talimiy : o `quvchilarga Zardushtiylik dinining vujudga kelishi,Avesto kitobining mazmuni,Yurtimizda Avestoning 2700 yilligining nishonlanishi to`g`risida mal`umot berish. Tarbiyaviy: A vesto kitobining mazmunidan kelib chiqqan holda o`quvchilarga ezgulik va yovuzlik,tabiatni asrab avaylash,halol mehnat qilish tushunchalarini tushuntirish. Rivojlantiruvchi: O`quvcilarda mustaqil fikrlash,tahlil qilish ,baho berish, xulosa chiqarish ko`nikmalarini shakllantirish. O`quv jarayonini amalga oshirish texnologiyasi: Metod: Noan`anaviy,interfaol Usul:” Sirli eshiklar ‘’o`yini ichida :’’navbatchi harf’’metodi,’’o`tmishga sayohat’’metodi,’kalit so`zni top’’metodi. shakl: yakka,juftlikda,guruhlarda Vosita: Darslik,xarita,slaydlar,didaktik materiallar. : Shakllantiriladigan TKE: *TK1 *TK2 *TK3 *TK4 *TK5 *TK6 FK1,FK2
Dars bosqichlari Vaqt Tashkiliy qism. 3 daqiq a O’tigan mavzuni takrorlash 10 daqiq a Ya ngi mavzuni tushuntirish 15 daqiq a Yangi mavzuni mustahkamlash 12 daqiq a Baholash 3 daqiq a Uyga beriladigan topshiriqlar 2 daqiq a Darsning texnik chizmasi DARSNINIG BORISHI 1.Tashkiliy qism. a)Salomlashish, b)tozalikni aniqlash, d)davomatni aniqlash c) darsga tayyorgarlik ko`rish va dars rejasi
2.O`tilgan mavzuni mustahkamlash. Bugungi darsimizni ‘’Sirli eshiklar’’ o`yini asosida olib boramiz .Buning uchun sinfimizni 3-guruhga bo`lamiz: 1-guruh ‘’yosh tarixchilar ‘’2-guruh ‘’Arxeologlar’’ 3-guruh ‘’Manbashunoslar.’’ Siz guruhingiz bilan birgalikda dars davomida 3-ta sirli eshikni ochishingiz va kalitlarni qo`lga kiritishingiz lozim .Buning uchun esa savol va topshiriqlarni bajarishingiz kerak bo`ladi.3-ta eshikni ochgan guruh g`olib bo`ladi va bilimlar dunyosiga kiradi.
O`quvchilar siz 1-eshikni ochishingiz uchun o`tgan mavzuga doir savollarimizga javob berishingiz lozim,shundagina kalitni qo`lga kiritasiz.Bu qaysi guruh ishtirokchilari ko`proq rag`bat kartochkalarini to`plaganiga bog`liq bo`ladi