Blum taksanomiyasi va uni fizikani oʻqitishda qoʻllash. Arximed kuchi mavzusiga tatbigʻi
B L U M T A K S A N O M I Y A S I V A U N I F I Z I K A N I O ʻ Q I T I S H D A Q O ʻ L L A S H . A R X I M E D K U C H I M A V Z U S I G A T A T B I G ʻ I .
D A R S N I N G M A Q S A D I : • Blum taksonomiyasi asosida óquvchilarga dars ótish; ularning tafakkur darajasini kengaytirish; noan’anaviy, qiziqarli tarzda órgatish; ayniqsa fizikani óqitishda kerakli bólgan shart- ótilgan mavzuning amaliy ahamiyatini tahlil qilish, hayotga qóllay olishni ta’minlash.
Bendjamin Blum (1913-1999) amerikalik • psixolog va pedagog. U ózining óquv • maqsadlar taksonomiya ( “taksonomiya”- • tasniflash, sistemalashtirish) sini ishlab • chiqdi va óqitish tizimiga taklif qildi. Bu • taksonomiyaning asosiy maqsadi óquvchi- • larning yuqori fikrlash darajasini rivojlan- • tirishdir.
B L U M T A K S O N O M I Y A S I B O S Q I C H L A R I : 1) Bilish 2) Tushunish 3) Qóllash 4) Tahlil qilish 5) Sint ez 6) Baholash
B I L I S H • Mavzudagi qoida, teorema, ta’rif, formula, axborotlarni tanib olish, eslab qilish, takrorlash.