Maktabda mafkuraviy ta’limni tashkil etish
Maktabda mafkuraviy ta’limni tashkil etish.
Maktabda ma’naviy-ma’rifiy ishlarni tashkil etishning dolzarbligi . Ma’naviy-ma’rifiy ishlar, uning mazmuni, mohiyati va yo‘nalishlari
Ma’naviy-ma’rifiy ishlar, uning mazmuni, mohiyati va yo‘nalishlari 1 Ma’naviyat va ma’rifat jamiyatda mavjud bo‘ladigan iqtisodiy, ijtimoiy-siyosiy, huquqiy, ma’rifiy sohalarni, ularni o‘zaro bog‘lab, uyg‘unlashtirib, davlatning bir butun mustaqil sub’ekt sifatidagi maqomini ta’minlab turadi; 3 Ma’naviyat va ma’rifat jamiyat oldida turgan muammolar mohiyatini o‘zida ifoda ettiradi hamda uni hal qilish uchun fuqarolarning davlat manfaatlarini birlashtiradi. Ma’naviyati va ma’rifati zamonaviy rivojlangan mamlakatlarda xalqning vatanparvarlik va millatparvarlik tuyg‘ulari kuchli bo‘ladi. 2 Jamiyatning iqtisodiy, ijtimoiy –siyosiy, madaniy huquqiy va ma’rifiy sohalarini rivojlantirishdan ko‘zlagan asosiy maqsadi insonni kamol toptirish, ehtiyojlarini qondirish, uni barkamollik darajasiga ko‘tarishdan iboratdir.
Ma’naviy-ma’rifiy ishlar, uning mazmuni, mohiyati va yo‘nalishlari axloqiy qarashlar va axloqiy ta’lim badiiy qarashlar va badiiy ta’lim diniy qarashlar va diniy ta’lim siyosiy qarashlar va siyosiy ta’lim
Maktabda ma’naviy-ma’rifiy ishlarni tashkil etishning pedagogik- psixologik jihatlari : Oliy o‘quv yurtlari, akademik litsey, kasb-hunar kollejlari va maktablarda “Ma’naviyat maskani” kutubxonaning qiroatxonasi (o‘quv zali) yoki ma’ruza zallarining birida tashkil qilinsa, maqsadga muvofiq bo‘ladi. Biroq bu xonaning keng va yorug‘ bo‘lishiga alohida e’tibor berish kerak. Barcha vazirliklar, Davlat qo‘mitalari, uyushmalar, korporatsiyalar, konsernlar, kompaniyalar, birlashmalar, banklar, muassasalar va ishlab chiqarish korxonalarining majlislar zalida tashkil etilsa maqsadga muvofiq bo‘ladi.