logo

Saljuqiylar davlati dars ish

Yuklangan vaqt:

24.12.2024

Ko'chirishlar soni:

0

Hajmi:

1046.7587890625 KB
Samarqand viloyati Samarqand shahri
14-umumiy o’rta ta’lim maktabi amaliyotchisi  7-
sinf o’quvchilari uchun  ‘’Saljuqiylar davlati’’ 
mavzusidagi bir soatlik 
dars ishlanmasi.                 Darsning 
turi  Aralash dars
Darsning 
usuli Kichik maruza, zamonaviy 
dars
Darsning 
jihozi Darslik, xarita, ko’rgazmali 
qurollar, tarqatma va 
didaktik materiallar.
Texnik 
vositalar Komputer, ko’rgazmalar, 
fleshka, elektron doska.                    IV. Yangi mavzu bayoni(15 daqiqa) 
V. Yangi mavzuni mustahkamlash(12 daqiqa)
VI. Darsni yakunlash(3 daqiqa)
VII. Uyga vazifa berish(2 daqiqa)                       Darsning shiori:N ajot  – t a’limda, najot  
– t arbiy ada, najot  – 
bilimda. Chunk i 
barcha ezgu 
maqsadlarga bilim v a 
t arbiy a t ufay li 
erishiladi.                  I. Tashkiliy qism. 

Tashkiliy qismda dastlab o’quvchilar bilan 
salomlashiladi. 

Keyin esa darsning shiori elektron doskada 
paydo buladi. Hamma o’quvchilar shiorni 
birgalikda o’qiydi. Bu ularda darsga 
qiziqishni va ishtiyoqni oshirishga xizmat 
qiluvchi o’ziga xos bir motivatsiya beradi.

O’quvchilardan navbatchi axboroti 
tinglanadi.                  II. Ma’naviy-siyosiy qism.
Darsning bu qismida o’qituvchi tomonidan jahondagi muhim yangiliklar aytib o’tiladi. 
Yurtimizdagi siyosiy yangiliklar qatorida   Prezident Shavkat Mirziyoyev Konstitutsiya kuni 
munosabati bilan O‘zbekiston xalqiga bayram tabrigi yo‘lladi. Bu haqda Prezident matbuot xizmati 
xabar   berdi .   Qadrli vatandoshlar!
Avvalo, ushbu qutlug‘ ayyomda siz, azizlarni, ko‘pmillatli butun xalqimizni 8-dekabr – O‘zbekiston 
Respublikasi Konstitutsiyasi kuni bilan chin qalbimdan samimiy muborakbod etaman.
Hech shubhasiz, bu yilgi Konstitutsiya bayramining alohida ruhi va shukuhi borligini bugun barchamiz 
chuqur his etib, anglab turibmiz. Bu, birinchi navbatda, mazkur ayyomning siyosiy-huquqiy, ijtimoiy-
iqtisodiy, ma’naviy-ma’rifiy hayotimizda katta o‘zgarishlar amalga oshirilayotgan tarixiy bir sharoitda 
o‘tayotgani bilan bog‘liq, desak, to‘g‘ri bo‘ladi.	
 
Ayniqsa, shu yil 27-oktabrda Oliy Majlis va mahalliy kengashlarga ochiqlik va raqobat ruhida o‘tgan 
saylovlar yangilangan Asosiy qonunimizni hayotga tatbiq etish yo‘lida g‘oyat muhim qadam bo‘lganini 
yana bir bor ta’kidlash lozim.
Mehnatkash, olijanob va bag‘rikeng xalqimizning Yangi O‘zbekistonni barpo etish yo‘lidagi xohish-
irodasi, birligi va hamjihatligi, siyosiy madaniyati yaqqol namoyon bo‘lgan ushbu saylovlar natijalariga 
ko‘ra, yurtimizda konstitutsiyaviy huquq va vakolatlari kuchaygan, mas’uliyati bir necha karra ortgan 
yangi vakillik tizimi shakllangani albatta barchamizni mamnun etadi.
Yana bir muhim jihati – hokimlar bir paytning o‘zida mahalliy kengashlarga ham rahbarlik qilib kelgan 
amaliyotdan ushbu organlarga ilk bor deputatlar orasidan saylangan kengash raisi boshchilik qiladigan 
yangi tizimga o‘tilmoqda.	
 
Bundan tashqari, hokimlarning 30 dan ziyod vakolatlari mahalliy kengashlarga o‘tkazilgani ijtimoiy 
hayotimizda demokratiya, xalqparvarlik tamoyillari tobora keng o‘rin olayotganidan dalolat beradi.	
                  IV. Yangi mavzu bayoni 

Darsning bu qismida o’qituvchi 
tomonidan quyida tayyorlangan yangi 
mavzuning prezentatsiyasi namoyish 
qilinadi. Rasmlar ko’rgazmalar 
vositasida dars animatsion qilib olib 
boriladi. Buning uchun 15 daqiqa vaqt 
sarflanishi kerak.                  Saljuqiylar Davlati
Quysinboyev Farrux                                                   E’TIBORINGIZ 
UCHUN 
RAHMAT

Samarqand viloyati Samarqand shahri 14-umumiy o’rta ta’lim maktabi amaliyotchisi 7- sinf o’quvchilari uchun ‘’Saljuqiylar davlati’’ mavzusidagi bir soatlik dars ishlanmasi.

Darsning turi Aralash dars Darsning usuli Kichik maruza, zamonaviy dars Darsning jihozi Darslik, xarita, ko’rgazmali qurollar, tarqatma va didaktik materiallar. Texnik vositalar Komputer, ko’rgazmalar, fleshka, elektron doska.

IV. Yangi mavzu bayoni(15 daqiqa) V. Yangi mavzuni mustahkamlash(12 daqiqa) VI. Darsni yakunlash(3 daqiqa) VII. Uyga vazifa berish(2 daqiqa)

Darsning shiori:N ajot – t a’limda, najot – t arbiy ada, najot – bilimda. Chunk i barcha ezgu maqsadlarga bilim v a t arbiy a t ufay li erishiladi.

I. Tashkiliy qism.  Tashkiliy qismda dastlab o’quvchilar bilan salomlashiladi.  Keyin esa darsning shiori elektron doskada paydo buladi. Hamma o’quvchilar shiorni birgalikda o’qiydi. Bu ularda darsga qiziqishni va ishtiyoqni oshirishga xizmat qiluvchi o’ziga xos bir motivatsiya beradi.  O’quvchilardan navbatchi axboroti tinglanadi.